آرشیو پنجشنبه ۴‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۱۶۳
بورس - شرکت ها
۱۰
تازه های نشر

«مدیریت سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار» منتشر شد

سنا- کتاب مدیریت سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار منتشر شد.

کتاب مدیریت سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار با ترجمه و تالیف ابوالفضل شهرآبادی و ندا بشیری در 11 فصل منتشر شد. فصل اول این کتاب شامل مفاهیم اساسی در سرمایه گذاری است و فصل دوم هم به تاریخچه و ساختار بورس اوراق بهادار اختصاص یافته است. مولفان این کتاب در فصل سوم به بررسی انواع شرکت ها و پذیرش آنها در بورس اوراق بهادار پرداخته اند و در فصل چهارم به سازوکار معاملات در بورس اوراق بهادار پرداخته شده است. عنوان فصل پنجم این کتاب، شاخص های بورس اوراق بهادار و عنوان فصل ششم روش های تحلیل در بورس اوراق بهادار است.

در عین حال، مولفان کتاب در فصل هفتم به بررسی انواع ریسک و بازده پرداخته اند و در فصل هشتم هم نظریه پرتفوی در سرمایه گذاری های مالی بیان شده است.

سه فصل پایانی این کتاب هم به روش های ارزیابی سهام عادی، نهادهای مالی و ابزارمشتقه اختصاص داده شده است.

هدف مولفان از گردآوری این کتاب بالابردن سطح آشنایی مردم کشورمان در خصوص بورس و بازار سرمایه و همچنین تهیه اثری برای آموزش بهتر دانشجویان رشته مالی و مرتبط به آن و عموم علاقه مندان به مباحث مالی و سرمایه گذاری در بورس اوراق بهادار است. علاقه مندان می توانند برای تهیه این کتاب به شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، واقع در میدان ونک - خیابان ملاصدرا _ شماره 13 _ طبقه همکف مراجعه یا با شماره های2 - 88679540 تماس حاصل فرمایند.