آرشیو چهارشنبه ۳۱‌شهریور ۱۳۸۹، شماره ۲۹۵۰
حوادث
۱۹

کشف لابراتوار موادمخدر در شرق تهران

2 مرد قاچاقچی که با راه اندازی یک لابراتوار در خانه ای در شرق تهران اقدام به تهیه و فروش موادمخدر (شیشه) می کردند، دستگیر شدند و بیش از 8 کیلو شیشه از آنها کشف شد.به گزارش «جام جم»، چند روز پیش گزارش مردمی در اختیار ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس تهران قرار گرفت، مبنی بر این که مردی در خانه ای در خیابان پیروزی با راه اندازی یک لابراتوار، موادمخدر شیشه تولید می کند.

در پی این تماس، ماموران با هماهنگی قضایی به محل فعالیت مرد قاچاقچی اعزام و با کنترل محل متوجه شدند افراد مختلفی برای خرید موادمخدر (شیشه) و قرص های روانگردان به این خانه مراجعه می کنند.

با مشخص شدن این موضوع، ماموران مبارزه با موادمخدر پلیس تهران با هماهنگی قضایی وارد این خانه شدند و در طبقه اول ساختمان، مردی را که در حال بسته بندی موادمخدر بود، دستگیر کردند. در بررسی آن محل نیز پی بردند متهم دستگیر شده (مهدی) این خانه را تبدیل به یک لابراتوار موادمخدر (شیشه) کرده است. از محل لابراتوار 6 کیلو و 60 گرم موادمخدر (شیشه) و لوازم و ادوات تهیه موادمخدر (شیشه) کشف و ضبط شد.

دستگیری دومین قاچاقچی

با دستگیری این متهم، ماموران از طبقه دوم ساختمان نیز قاچاقچی دیگری به نام محمدحسین را دستگیر و در بررسی از این طبقه 2 کیلو موادمخدر (شیشه) و ده ها سند مالکیت و ابزار و ادوات جعل اسناد کشف و ضبط کردند. بنابراین گزارش، 2 مرد قاچاقچی با قرار قانونی بازداشت و برای ادامه تحقیقات به پلیس مبارزه با موادمخدر تهران منتقل شدند.