آرشیو پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۳۸۹، شماره ۴۶۲۵
داخلی
۳

فرمانده کل سپاه: ابتکارات و خون شهید شوشتری گروهک ریگی را متلاشی کرد

گروه سیاسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقدامات و ابتکارات سردار شوشتری در جنوب شرق کشور گفت: پس از شهادت وی راه و هدف این شهید ادامه یافته و در طول این مدت تحولات زیادی در آن منطقه ایجاد شده که از جمله این تحولات حذف رئیس سرکرده منفور و معدوم گروهک ریگی بوده است.

به گزارش روابط عمومی سپاه، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با گرامیداشت سالگرد شهدای وحدت بخصوص شهید بزرگوار شوشتری اظهار داشت: خون شهدای بزرگی مانند سردار شوشتری و یارانش در راه ایجاد وحدت بین اقوام، اهل تسنن و تشیع در سیستان و بلوچستان ریخته شد.

وی با یادآوری این مطلب که سردار شوشتری طی عملیاتی که علیه گروهک ریگی انجام داد بسیاری از اعضای آن را را به هلاکت رساند، اظهار داشت: بعد از این عملیات بود که این گروهک تروریستی فهمید، نمی تواند در برابر اتفاقات خاصی که در این منطقه در حال وقوع است مقاومت کند، لذا درصدد برنامه ریزی برای تغییر روش عملیات های انتحاری برآمد.

فرمانده کل سپاه آغاز عملیات های کور تروریستی را با هدف به شهادت رساندن مردم دانست و یکی از این رفتارهای بی هدف را شهادت سردار شوشتری نام برد و گفت: بعد از گذشت یک سال از شهادت شوشتری، راه و هدفی که وی دنبال کرده است ادامه یافته و در طول این مدت تحولات زیادی در آن منطقه ایجاد شده که می توان از جمله این تحولات به حذف رئیس و سرکرده منفور و معدوم گروهک ریگی که به صورت معجزه آسایی در خاک کشورمان اتفاق افتاد، اشاره کرد.

گفتنی است سردار سرتیپ نورعلی شوشتری جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه روز 26 مهرماه سال گذشته در جریان حمله تروریستی گروهک ریگی در شهرستان سرباز استان سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از فرماندهان سپاه و سران طوایف سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.