آرشیو دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۸۹
صفحه اول
۱

با حضور فرمانده کل سپاه باغ موزه دفاع مقدس در همدان گشایش یافت

در آستانه آغاز اجلاسیه 8 هزار شهید استان همدان باغ موزه منحصر به فرد دفاع مقدس استان همدان دیروز با حضور سردار محمدعلی جعفری فرمانده سپاه پاسداران، کرم رضا پیریایی استاندار همدان و جمعی از مسوولان لشکری، کشوری و استانی افتتاح شد.

سردار حمید حسام، مدیر باغ موزه دفاع مقدس در این باره گفت: این کار در سال 76 با همت استاندار وقت آغاز شد و حلقه ای از مدیران با تقسیم کار در بحث طراحی هنری، فنی و... کار را پشتیبانی کردند.

به گفته وی، برای باغ موزه در ابتدا 2 هزار متر فضا در نظر گرفته شده بود که با تغییر کاربری و پیشرفت کار کم کم این متراژ به 75 هزار متر رسید و با نگاه متفاوت هنری و مدیریتی کار انجام شد. کرم رضا پیریایی، استاندار همدان نیز بااشاره به کارهای ارزشمند و بزرگ دولت نهم و دهم در این استان گفت: باغ موزه کار بسیار با عظمت و ارزشمندی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در استان همدان به انجام رسانده و منظومه ای از خدمات و کاروانی از تلاش و جهاد در این خصوص در حال انجام است.

وی افزود: طی ماه های اخیر در استان همدان کارهای بسیار بزرگی انجام گرفت که از جمله دیدار با همه خانواده های معظم شهدای استان است و اجلاسیه ها نیز بسیار بی نظیرند چون اقشار مختلف مردم در برنامه های متنوع، شاهد ارائه گوشه هایی از ارزش های دفاع مقدس هستند.