آرشیو دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۸۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

انتظامی: قرار بود «هزاردستان» جور دیگری تمام شود

عزت الله انتظامی در سریال «هزاردستان» نقش «خان مظفر» را ایفا کرده است؛ آدمی ظاهرالصلاح که در پشت پرده تمام اتفاقات سیاسی اجتماعی روز نقش دارد.

این بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون پس از 31 سال بازی در «هزاردستان» درباره پخش مجدد سریال مرحوم علی حاتمی به ایسنا گفت: «هزاردستان» با سریال هایی که در حال حاضر ساخته می شوند، قابل مقایسه نیست؛ در صورتی که امکانات فیلمسازی در زمان حاضر خیلی بیشتر از زمان ساخت «هزاردستان» است.

انتظامی در این گفت وگو یادآور شد: «هزاردستان» سریال با اهمیتی است که زمان و کار زیادی صرف تولیدش شده است. بهترین بازیگران آن زمان در «هزاردستان» بازی می کردند؛ کارگردان بر کارش مسلط بود، فیلمبردار خوبی داشت و دیالوگ های زیبایی برای آن نوشته شده بود. وی تاکید کرد: «هزاردستان» حساب شده ساخته شده بود و سال ها روی آن کار شد. او افزود: «هزاردستان» در زمانی که پخش می شد سریال پربیننده ای بود؛ پخش این سریال باعث خلوت شدن خیابان ها می شد و حالاپس از مدتی دوباره پخش می شود.

انتظامی در پاسخ به این پرسش که آیا پایان «هزاردستان» در زمان پخش اولیه (22 سال قبل) تغییر کرد، گفت: پایان این سریال بعد از تحولاتی که به وجود آمد، تغییر کرد؛ قرار بود «هزاردستان» به صورت دیگری تمام شود.