آرشیو دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۹۸۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تقدیر از عوامل برنامه رادیویی «سلام کوچولو»

در نشستی که در دفتر مدیریت رادیو ایران برگزار شد، از عذرا وکیلی گوینده پیشکسوت و تهیه کننده سردبیر برنامه «سلام کوچولو» که به مدت 40 سال برای خردسالان برنامه رادیویی سلام کوچولو را تهیه می کند، تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی رادیو ایران، شیخ محمدی مدیر رادیو ایران ضمن تشکر از زحمات عذرا وکیلی و عوامل «سلام کوچولو» از برنامه گروه برنامه ساز «سلام کوچولو» در افغانستان به عنوان سفیران فرهنگی و سفیران رسانه ملی یاد کرد که مردم افغانستان را با فرهنگ ایرانی آشنا کردند.

وی تصریح کرد بر هیچ کس پوشیده نیست که خردسالان ذهن های خلاق و آماده برای پذیرش مطالب دارند بنابراین عوامل این برنامه بایستی ارزش های اسلامی را رعایت کنند و نه تنها سیاست های رسانه ملی را بشناسند بلکه ماموریت های رادیو ایران را مدنظر داشته تا آثار خوب و فاخری را تولید کنند.

شیخ محمدی خاطرنشان کرد: اگر برنامه «سلام کوچولو» پله حرکتی خردسالان به سمت موفقیت و زندگی بهتر باشد نه تنها ما به سمت تعالی حرکت کرده بلکه ایرانی آباد و فرزندانی مسلمان و وطن پرست را تربیت خواهیم کرد که اینها حاصل نمی شود جز با تهیه برنامه های خوب و پویا که درس های زندگی را به آینده سازان جامعه آموزش دهد.

در ابتدای این نشست عذرا وکیلی به اجرای مستمر این برنامه حتی در زمان جنگ اشاره کرد و گفت: «سلام کوچولو» 40 سال بدون وقفه از آنتن رادیو ایران پخش شده تا جایی که در زمان بمباران با وجودی که فرزندانم را در مشهد گذاشته بودم به خاطر انتقال روحیه شادی و امیدواری به مردم هفته ای 2 روز به تهران می آمدم و برنامه «سلام کوچولو» را در پناهگاه ضبط کرده تا برنامه تعطیل نشود و با تمام سختی ها توانستیم برنامه را تا امروز نگه داریم که ماحصل آن بزرگ شدن چند نسل در این برنامه بوده است.

درادامه این مراسم، شیخ محمدی، مدیر رادیو ایران از عذرا وکیلی و رامین جوادپور و علیرضا آق بابایی (نوازندگان و خوانندگان) و خردسالان علی پنجه ای، ترنم ادیبی، سپهر راد، علی اسدی، امیرحسین و فاطمه حمیدی و مادرانشان و همچنین گلریز وکیلی با اهدای هدایایی تقدیر به عمل آورد.