آرشیو یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۹، شماره ۱۱۱۲
سیاست
۳

خبر

به مشایی اس ام اس بزنید

سیستم پیام کوتاه برای اعلام نظرات به اسفندیار رحیم مشایی راه اندازی شد. به گزارش فرارو با راه اندازی این سامانه که در دسترس افراد در داخل و خارج از کشور قرار دارد مشایی با آنها مستقیم ارتباط برقرار خواهد کرد.

تکذیب سفر احمدی نژاد به عربستان

سفر محمود احمدی نژاد به حج تکذیب شد. به گزارش ایسنا نهاد ریاست جمهوری خبر داد احمدی نژاد چنین سفری را در پیش ندارد. برخی سایت های خبری از سفر احمدی نژاد به عربستان خبر داده بودند.

لیلااوتادی تکذیب کرد

بازیگر نقش ندا آقاسلطان اعلام کرد این نقش را بازی نخواهد کرد. به گزارش فارس لیلااوتادی با اشاره به اینکه به دلیل شکستگی پا، در هیچ پروژه ای نمی تواند بازی کند، گفت: اخباری که درباره فعالیت سینمایی من منتشر شده، کذب محض و ساخته ذهن افراد است.

برگشت پرونده طبرزدی به دادگاه بدوی

پرونده حشمت الله طبرزدی مجددا به دادگاه بدوی برگشت خورد. پس از اعلام رای 9 سال و 74 ضربه شلاق برای حشمت الله طبرزدی، فعال سیاسی زندانی پرونده وی به دادگاه شعبه 54 تجدیدنظر استان تهران ارجاع شد که به دلیل مشکلات اداری مجددا به دادگاه بدوی برگشت خورده است.در روزهای گذشته مسوولان قضایی با وکلای طبرزدی تماس گرفته و عدم ابطال تمبر را علت بازگشت پرونده به شعبه 26 دادگاه انقلاب اعلام کردند.

محکومیت قطعی 24 درویش گنابادی

با رای شعبه 12 دادگاه های تجدید نظر استان خراسان رضوی، محکومیت 24 درویش سلسله نعمت اللهی گنابادی به تحمل حبس، شلاق و تبعید به مناطق محروم قطعی شد. بر اساس این گزارش، 14 تن از دراویش به تحمل سه ماه و یک روز حبس و 25 ضربه شلاق تعلیقی (به مدت سه سال) محکوم شدند. 10 تن دیگر از آنها به تحمل پنج ماه حبس و 50 ضربه شلاق تعزیری و اقامت اجباری به مدت یک سال در مناطق محروم محکوم شدند.

بازداشت سه وکیل دادگستری

سه وکیل دادگستری بازداشت شدند. سارا صباغیان، مریم کیان ارش و مریم کرباسی سه وکیل دادگستری در مراجعت از کشور ترکیه در فرودگاه امام خمینی تهران بازداشت شدند. علت بازداشت آنها اعلام نشده است.