آرشیو سه‌شنبه ۲۵ آبان ۱۳۸۹، شماره ۲۲۲۹
بورس کالا
۱۴

بازار داخلی

عدم عرضه 2100، 2102 و 52518 در رینگ پتروشیمی

گروه بورس کالا- روند بازار پتروشیمی نسبت به روز گذشته ثابت ماند.

به گفته فعالان اقتصادی، مبادلات در آستانه عرضه های بورس کالاضعیف شده است و تاجران بازار در انتظار عرضه های بورس کالاهستند.

البته در این روز آگاهان بازار از عدم عرضه 2102، 2100 و 52518 در هفته جاری و رینگ پتروشیمی خبر می دهند. در این روز همچنین نرخ پی وی سی در بازار داخلی روند ثابتی داشت.

در این روز همچنین محصولات پتروشیمی مارون برای اولین بار توسط مدیر بازرگانی این شرکت در بورس کالاعرضه شد. البته خرابی سیستم های بورس کالاسبب شد تا خریداران بسیاری دچار دردسر شوند و به این ترتیب در ابتدای عرضه ها تنها معامله C30f و EX5 مارون توسط ناظر تالار تایید شد و کارگزاران را معترض کرد.

به این ترتیب عرضه های محصولات امیرکبیر و دو کالای دیگر مارون به روز شنبه هفته آتی موکول شد.

عرضه 10 هزار و 440 تن سیمان کردستان در بورس

گروه بورس کالا- طی معاملات روز گذشته 10 هزارو 440 سیمان پوزولان و تیپ یک از سوی سیمان کردستان در بورس کالای ایران عرضه و معامله شد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در مدت یاد شده هر تن سیمان فله پوزولان کردستان به نرخ 50 هزار تومان و هر تن سیمان پلکت پوزولان به نرخ 56 هزارو 500 تومان در بازار رسمی مورد مبادله قرار گرفت. براساس این گزارش، در این مدت همچنین هر تن سیمان تیپ یک کردستان به صورت فله و پاکتی به ترتیب قیمت 51 و 57 هزارو 500 تومان روی تابلوی بورس کالارفت.

عرضه شکر و تفاله چغندرقند در بورس کالا

در معاملات دیروز بورس کالای ایران، کارخانه قند اصفهان شکر و تفاله چغندرقند خود را در این شرکت عرضه کرد. به گزارش روابط عمومی بورس کالا، کارخانه قند اصفهان امروز100 تن شکر سفید تولیدی خود را در کیسه های 50 کیلوگرمی به نرخ هر کیلو 880 تومان به صورت نقدی و برای تحویل درب کارخانه عرضه کرد. همچنین 100 تن تفاله چغندرقند خشک فشنگی کارخانه قند اصفهان به صورت فله به نرخ هر کیلو 270 تومان به صورت نقدی تحویل درب کارخانه نیز عرضه شد. کارگزاری سینا محصولات کارخانه قند اصفهان را عرضه کرد که روی کالاهای مذکور معامله ای صورت نگرفت.