آرشیو شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۰۶
شهرستان ها
۱۱

تیپ دوم سپاه نبی اکرم«ص» به لشکر عملیاتی ارتقا یافت

کرمانشاه- خبرنگارکیهان:

طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه و تنی چند از فرماندهان نظامی و انتظامی تیپ دوم سپاه نبی اکرم«ص» کرمانشاه به لشکر عملیاتی 29نبی اکرم«ص» ارتقا یافت.

در آئین این مراسم استاندار کرمانشاه طی سخنانی اظهار داشت: کشوری که با پشتوانه مردمی و با فداکاری، ریختن خون شهدای گرانقدر توانست در هشت سال دفاع مقدس در جهان زبانزد خاص و عام باشد، باید از توان، اقتدار، عظمت و صلابت خاصی برخوردار باشد که خوشبختانه این مهم برای کل ابرقدرتهای جهان در طی این سال ثابت شده است.

مهندس دادوش هاشمی در بخشی از سخنانش با اشاره به نزدیکی اجرای طرح هدفمند کردن یارانه ها در کشور گفت: همه اقشار مختلف مردم جامعه در هر پست و مقامی که هستند موظفند در اجرای هرچه بهتر این طرح عظیم همکاری لازم را به عمل آورند.در این مراسم سرتیپ پاسدار محمدنظر عظیمی فرمانده سپاه نبی اکرم«ص» کرمانشاه گفت: ارتقای این تیپ به لشکر برای آماده سازی و توسعه یگان های رزمی است و این تغییر ساختاری در استان هایی صورت گرفته که قبلادارای لشکر بوده اند.

وی افزود: استان کرمانشاه با توجه به داشتن دو تیپ نبی اکرم«ص» و انصارالرسول و سوابق ارزشمند، توانایی و اقتدار تیپ دوم نبی اکرم باعث شد که به لشکر عملیاتی تبدیل شود.