آرشیو شنبه ۲۷ آذر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۱۶
حوادث
۱۵

کشف محموله یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در پارس جنوبی

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف محموله یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد.

علمدار لشکری در گفت وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: عسلویه و پارس جنوبی از مهم ترین و ارزشمند ترین مناطق ایران اسلامی است و تامین امنیت و رفاه مردم در این منطقه وظیفه مهم و حساسی است.

وی افزود: تمام تلاش و همت خود را برای تامین امنیت مردم به کار گرفته ایم و امیدوار هستیم که با همکاری مردم و نیروی انتظامی شاهد برقراری امنیت پایدار باشیم.

فرمانده انتظامی ویژه پارس جنوبی از کشف محموله یک میلیارد ریالی کالای قاچاق در پارس جنوبی خبر داد و خاطر نشان کرد: با تلاش پلیس پارس جنوبی از یک دستگاه خودرو، یک محموله یک میلیارد ریالی کالای قاچاق کشف و ضبط شد.

لشکری تصریح کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالاو ارز منطقه ویژه اقتصادی پارس جنوبی در حین کنترل خودروهای در حال عبور از حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه تریلر به رانندگی شخصی به نام «ق» مظنون شدند و عملیات خود را برای دستگیری وی آغاز کردند.

وی اضافه کرد: پلیس به سرعت خودرو را متوقف کرد و در بازرسی های به عمل آمده از آن یک دستگاه جرثقیل خارجی فاقد هرگونه مجوزی را کشف و ضبط کرد.

این مقام مسئول یادآور شد: تریلر توقیف شده و راننده به منظور سیر مراحل قانونی به پایگاه انتظامی انتقال داده شده است.

لشکری در مورد ارزش مادی این محموله بیان داشت: ارزش کالاهای کشف شده بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد شده است.

وی افزود: پلیس انتظامی منطقه عسلویه در چند سال اخیر همکاری و تعامل نزدیکی با مردم داشته و در سایه این تعامل شاهد موفقیت های خوبی توسط پلیس بوده ایم که امیدوار هستیم این تعامل تداوم داشته باشد.