آرشیو سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۱۹
اخبار کشور
۱۴

حل مشکل ثبت نام کنکوری ها

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: وزارت آموزش و پرورش فایل سوابق تحصیلی دانش آموزان را ارائه داده است و داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام مشکل داشته اند، می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به ثبت نام کنند.

ابراهیم خدایی، معاون سازمان سنجش آموزش کشور در گفت وگو با فارس با بیان اینکه داوطلبان کنکور 90 تا چهارشنبه برای ثبت نام مهلت دارند، افزود: تاکنون حدود 800 هزار داوطلب در کنکور 90 ثبت نام کرده اند.

وی گفت: وزارت آموزش و پرورش فایل سوابق تحصیلی دانش آموزان را ارائه داده است و داوطلبانی که تاکنون برای ثبت نام مشکل داشته اند، می توانند با ورود به سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام به ثبت نام کنند.

معاون سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه ثبت نام داوطلبانی که سوابق تحصیلی ندارند در 25 بهمن ماه صورت می پذیرد، افزود: داوطلبانی که دیپلم خود را در سال 1384 یا بعد از آن دریافت کرده اند و پس از ورود به سایت سازمان سنجش، در قسمت مربوط به سوابق تحصیلی مشخصات خود را مشاهده نمی کنند یا تعدادی از مشخصاتی که مشاهده می کنند مورد تایید آنها نیست، در این مرحله نمی توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند، این داوطلبان نگران ثبت نام خود نباشند. آنها باید تا 10 دی ماه به ادارات آموزش و پرورش مراجعه کنند.