آرشیو سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹، شماره ۴۶۹۷
بورس
۱۰

روی تابلو

ترکیب نخستین هیات مدیره کانون کارگزاران مشخص شد

درپی برگزاری مجمع عادی بطور فوق العاده روز یکشنبه و رای 93 کارگزار، ترکیب نخستین هیات مدیره هفت نفره کانون کارگزاران بورس مشخص شد.

عصرروز یکشنبه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده کانون کارگزاران بورس برای انتخاب نخستین هیات مدیره برگزار و با مشخص شدن نتایج آرا، ترکیب نخستین هیات مدیره هفت نفره این کانون مشخص شد.

براساس این گزارش، در این مجمع که مدیران عامل و یا نمایندگان 93 شرکت کارگزاری از 110 کارگزار بورس اوراق بهادار و کالاحضور داشتند، ابتدا هرکدام از 17 نامزد حداکثر 3 دقیقه در مورد سوابق و برنامه های حضور در هیات مدیره کانون صحبت کردند و سپس اعضای حاضر در این جلسه از بین این 17 نامزد به هفت نفر رای دادند تا اعضای هیات مدیره کانون مشخص شود.

سقوط شاخص سهام در بازارهای مالی عربستان سعودی و کویت

شاخص سهام در بازار مالی عربستان سعودی و قطر طی معاملات روز یکشنبه به ترتیب بیش از 28/6 واحد و 2/9 واحد کاهش یافت. براساس این گزارش، در دومین هفته سال جدید میلادی بازارهای مالی عربستان سعودی و کویت شاهد کاهش شاخص ها و حجم معاملات بودند. در معاملات روز یکشنبه در بازار مالی کویت بیش از311 میلیون سهم به ارزش 51 میلیون و600 هزار دینار کویتی معامله شد که شاخص سهام در این بورس بیش از 2/9 واحد کاهش یافته و شاخص کل سهام به 4/6966 واحد رسید.