آرشیو سه‌شنبه ۲۱ دی ۱۳۸۹، شماره ۴۶۹۷
ورزشی
۲۵

خبر کوتاه

بخت بیشتر ایران

سایت Four Four two استرالیا در ارزیابی هایش از گروه چهارم جام ملت های آسیا مدعی شد که تیم ایران بخت بیشتری برای صعود به عنوان تیم اول دارد. در گزارش این سایت آمده که کره شمالی در این گروه چهارم می شود!

تحریم یک شبکه تلویزیونی

رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین یکشنبه شب تیم ملی حاضر به انجام مصاحبه با شبکه CNN نشد. گزارشگر این شبکه پس از تهیه گزارش از تمرین تیم کشورمان قصد مصاحبه با کفاشیان را داشت که متوجه تحریم این شبکه از سوی فدراسیون فوتبال شد.

زیکو یا دونگا؟

منابع خبری روز گذشته از توافق فدراسیون فوتبال با یک مربی سرشناس برزیلی خبر داده اند. دونگا و زیکو دو مربی بیکار برزیلی هستند که گمانه زنی های بسیاری پیرامون توافق اولیه با آنها وجود دارد.

بوشهر میزبان رالی ایران

بوشهر میزبان چهارمین دوره مسابقات رالی اتومبیلرانی قهرمانی ایران است. این رقابت ها طی روزهای 23 و 24 دی ماه در دو رده حرفه ای و همگانی در سه کلاس 1400، 1600 و 2000 سی سی انجام می گیرد.

اعلام زمان برگزاری انتخابی جوانان

فدراسیون کشتی زمان برگزاری مسابقات کشتی آزاد جوانان را 28 و 29 بهمن ماه اعلام کرد. تمامی مدعیان پوشیدن دوبنده تیم جوانان کشورمان در رقابت های جام جهانی آلمان، آسیایی اندونزی و جهانی رومانی باید در مسابقات انتخابی حضور یابند.