آرشیو پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۸۹، شماره ۲۲۶۷
بازار موبایل
۲۷
موبایل ایرانی

طرح های تخفیفی همراه اول در راه است

همراه اول روزهای آینده با توجه به سلایق مشترکان و فضای بازار، طرح های تخفیفی دیگری که به کاهش قیمت ها خواهد انجامید، ارائه می کند.

عطوفی، معاون بازاریابی و امور مشتریان همراه اول در حاشیه مراسم قرعه کشی جوایز طرح «نوید همراه» در خصوص تخفیفات همراه اول همزمان با هدفمندسازی یارانه ها نیز اظهار داشت: ما علاوه بر تخفیفات جدید، تخفیفات قبلی را نیز همچنان ادامه می دهیم؛ به عنوان مثال فروش سیم کارت های جوانان با قیمت 10 هزار تومان همچنان ادامه دارد. تخفیف دیگر همراه اول، بسته های پیام چندرسانه ای است که با 70 درصد تخفیف فقط با 300 ریال در نظر گرفته شده است؛ یعنی 100 بسته MMS به قیمت 30 هزار ریال فروخته می شود. همچنین ظرفیت این پیام های چند رسانه ای از 100 کیلوبایت به 300 کیلو بایت افزایش یافته است.

وی در ادامه با اشاره به تمدید فروش بسته های رویایی GPRS همراه اول گفت: این بسته ها با قیمت تقریبا رایگان ارائه می شود.

عطوفی از ارائه بسته های خاص دیگر در آینده خبر داد و اعلام کرد: در روزهای آینده با توجه به سلایق مشترکان و فضای بازار، طرح های تخفیفی دیگری که به کاهش قیمت ها خواهد انجامید ارائه می کنیم تا استفاده از سیم کارت های همراه اول مقرون به صرفه تر از گذشته باشد.

وی در پایان از ارائه اولیه سرویس جیرینگ در اواخر دی ماه خبر داد و گفت: این سرویس به زودی برای تعدادی از مشترکان راه اندازی می شود که بیشتر برای پرداخت قبوض کاربرد خواهد داشت و با برطرف شدن اشکالات احتمالی، سرویس جیرینگ در اردیبهشت ماه سال آینده به صورت رسمی ارائه می شود.