آرشیو پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۷
ایران زمین
۲۳

آمادگی کامل فارس برای استقبال از مسافران نوروزی

شیراز - خبرنگار «ایران» دستگاه های اجرایی و ستاد تسهیلات نوروزی، امسال برای استقبال از مسافران نوروزی استان فارس آمادگی کامل دارند.

سعید دبیری دبیر ستاد تسهیلات نوروزی استان فارس با اشاره به پیش بینی 6 میلیون مسافر نوروزی در سال جدید در فارس اظهار داشت: با هماهنگی های انجام شده با نیروی انتظامی، شهرداری، آموزش و پرورش، اداره کل تبلیغات اسلامی و اوقاف و تمام ستادهای مستقر در مناطق 9 گانه شهرداری شیراز، آماده پذیرایی از مسافران نوروزی هستند.

وی از ارائه خدمات و راهنمایی کامل مسافران در ورودی های پلیس راه اصفهان شیراز با همکاری شهرداری منطقه 7 شیراز خبر داد و افزود: در مجموع سه کمپ بزرگ در مکان های زیباشهر، باغ جنت و ارتش با قابلیت نصب یک هزار و 500 چادر وجود دارد. یک هزار چادر نیز با همکاری هلال احمر این استان در 12 پارک آماده اسکان مسافران نوروزی است. دبیر ستاد تسهیلات نوروزی فارس همچنین از آماده باش 40 حسینیه و 15 سالن ورزشی با نصب 2 هزار چادر خبر داد و اضافه کرد: مسافران اسکان داده شده در این کمپ ها در صورت تمایل می توانند از چادر های شخصی خود استفاده کنند. دبیری در ادامه فعالیت نیروهای این ستاد را از 25 بهمن ماه تا 13 اسفند سال 90 اعلام کرد.