آرشیو پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۷
ورزشی
۲۵

اخبار کوتاه

طلای تایم تریل آسیا برای کلاهدوز

امیر کلاهدوز مدال طلای تایم تریل جاده رده سنی جوانان رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در تایلند را از آن خود کرد. این مسابقه در رده سنی جوانان و به مسافت 800/34 کیلومتر در ناخون راتچاسیمای تایلند برگزار شد که در پایان امیر کلاهدوز با زمان 46 دقیقه و 35 ثانیه اول، رکابزن هنگ کنگ با زمان 47 دقیقه و 17ثانیه دوم و دوچرخه سوار کره جنوبی با زمان 47 دقیقه و 21 ثانیه سوم شد.

برزیل جای ایران را گرفت

اسکاتلندی ها که قرار بود با تیم ملی فوتبال ایران دیداری دوستانه داشته باشند، روز 27 مارس با پرافتخارترین تیم ملی فوتبال دنیا بازی دوستانه ای را برگزار خواهند کرد. فدراسیون فوتبال برزیل در پایگاه اینترنتی خود انجام این بازی را تایید کرده است.

مرفاوی قهر کرد!

صمد مرفاوی از کرمان قهر کرد و به تهران آمد. پس از آنکه مرفاوی، نبی الله باقری ها و عادل کلاه کج را از تمرین های مس کرمان اخراج کرد و آنها را به کمیته انضباطی باشگاه واگذار کرد، مسئولان این باشگاه در اقدامی باقری ها را به تمرین های این تیم بازگرداندند که مرفاوی از این قضیه بسیار شاکی شده است.

مخالفت سپاهان با جدایی قلعه نویی

باشگاه سپاهان اعلام کرد با حضور سرمربی خود در تیم ملی فوتبال ایران مخالف است. انصراف کارلوس کرش از حضور در ایران سبب شد بار دیگر نام مربیان ایرانی برای حضور در راس تیم ملی مطرح شود اما رمضانی مدیر رسانه ای این باشگاه تاکید کرد سپاهان حاضر به جدایی قلعه نویی نیست.