آرشیو پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹، شماره ۴۷۲۷
حوادث
۲۶

مرد تاجر محکوم به مرگ شد

گروه حوادث مرد تاجر که به خاطر سوء ظن شدید در جنایتی هولناک، همسر جوانش را از پا درآورده بود، پس از محاکمه در دادگاه کیفری استان تهران محکوم به مرگ شد.

به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این جنایت از شامگاه جمعه 27 دی 87 به دنبال تماس تلفنی ساکنان یک ساختمان در منطقه سعادت آباد که از درگیری شدید زوج همسایه خبر می دادند، در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران کلانتری 134 شهرک قدس - غرب - پس از حضور در محل حادثه با پیکر خونین «ماریا» - 31 ساله - و پسر 12 ساله اش «آرمین» روبه رو شدند. آنها بلافاصله راهی بیمارستان شدند، اما زن جوان بر اثر شدت جراحات جان سپرد. عامل جنایت نیز در بازجویی ها به قتل همسر و مجروح کردن پسرش اعتراف کرد.

در دادگاه

در جلسه محاکمه دیروز که در شعبه 74 دادگاه کیفری استان تهران با حضور 5 قاضی و نماینده دادستان برگزار شد، پدر و مادر و فرزندان مقتول خواستار قصاص شدند. پسر مقتول که در جریان حادثه مجروح شده بود، گفت: «شب حادثه وقتی پدرم وارد خانه شد، من و خواهرم را بوسید و بعد هم به اتاق خواب رفت، اما ناگهان میان پدر و مادرم جر و بحث تندی درگرفت. پدر در جریان حرف هایش مادرم را به خیانت متهم می کرد که ناگهان صدای فریاد مادر را شنیدم که با صدای نالان کمک می خواست. وقتی وارد شدم، پدرم را چاقو به دست دیدم. همان موقع سعی کردم مانع ضربه زدن های پدرم شوم که مجروح شدم. حالاهم به خاطر زخمی شدن خودم از پدرم شکایت ندارم، اما به خاطر قتل مادرم تقاضای مجازاتش را دارم و قصاص می خواهم.» دختر مقتول نیز خواستار قصاص پدرش شد. در ادامه دادگاه مرد تاجر در دفاع از خود گفت: «به همسرم علاقه زیادی داشتم و همه دارایی ام به نام او و دو فرزندم بود، اما چندی قبل از حادثه «ماریا» تغییر رفتار داده بود و به تذکرهایم توجهی نمی کرد. با این حال برای دلگرمی اش خودروی گرانقیمتی خریدم. دائم نیز به حساب های بانکی اش پول واریز می کردم. حتی او و فرزندانم را به چندین سفر خارجی بردم، اما همسرم دیگر دل به زندگی نمی داد صحبت هم بی فایده بود. تا اینکه شب حادثه آن اتفاق شوم رخ داد. به گزارش خبرنگار ما، پس از پایان جلسه محاکمه، هیات قضایی دادگاه مرد تاجر را به اتفاق آرا به قصاص نفس - اعدام - محکوم کردند.