آرشیو چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۳
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

اسرائیل: توهم نیست ایران واقعا رعب آور است

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اسرائیل به ایران هراسی مبتلاشده است.

ایران هراسی سیاست تبلیغاتی فریبکارانه ای بود که سیستم رسانه ای- سیاسی آمریکا و رژیم صهیونیستی از سالها پیش برای ارعاب کشورهای منطقه از جمهوری اسلامی ایران در پیش گرفته بودند و همزمان اسرائیل اعلام کرد شخصا قدرت بزرگ منطقه ای است و کوچک ترین نگرانی از جانب ایران ندارد. اما به دنبال شکست این رژیم در چند جنگ اخیر و شکست های آمریکا در جنگ های مشابه و سرانجام، طلوع دوباره انقلاب اسلامی از افق بیداری ملت های منطقه، اکنون «شائول موفاز» می گوید: ایران هراسی در اسرائیل واقعیت دارد.

وی که نفر دوم حزب کادیما به شمار می رود و ریاست کمیسیون امنیت و امور خارجی کنست (پارلمان اسرائیل) را برعهده دارد، در مصاحبه با رادیو اسرائیل (منوشه امیر) تاکید کرد: نگرانی اسرائیل نسبت به نیات جمهوری اسلامی علیه تل آویو و نقش منفی آن در امور خاورمیانه کاملابه جاست.

وزیر دفاع سابق رژیم صهیونیستی درباره این سوال که «آیا فکر نمی کنید اسرائیل درباره خطرات احتمالی از جانب ایران اغراق می کند و چرا اسرائیل به ایران هراسی مبتلاشده»، گفت: این اغراق نیست. حکومت اسلامی خطر واقعی برای اسرائیل است. آنها در راس محور افراط گرایی منطقه شامل اسرائیل و حزب الله لبنان و حماس قرار دارند. ایران از طریق حزب الله دارد بر لبنان مسلط می شود و برای حماس پول و جنگ افزار می فرستد و سوریه را مسلح می کند. آنها همچنین به فناوری اتمی دست یافته اند. ما باید از اپوزیسیون در ایران حمایت معنوی [!] کنیم.

همزمان، دانی ایالون معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی به یدیعوت آحارونوت گفت: غرب باید از نیروهای اپوزیسیون میانه رو در ایران حمایت و آنها را تقویت کند. ما باید از این طریق از نفوذ انقلاب اسلامی در دیگر کشورهای منطقه جلوگیری کنیم.