آرشیو چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۳
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

همه چیز به بازی سوم کشیده شد امیدواری ذوب آهن به حضور در فینال بسکتبال غرب آسیا

تیم بسکتبال ذوب آهن ایران با برتری برابر تیم الجلاسوریه در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا تکلیف فینالیست این جام را به بازی سوم کشاند.

دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا دوشنبه شب برگزارشد که طی آن تیم بسکتبال ذوب آهن ایران با نتیجه 93 بر 76 برابر تیم الجلاسوریه به پیروزی دست یافت.

دراین دیدار که در ورزشگاه ملت اصفهان برگزارشد، کوارتر اول و دوم به ترتیب با برتری 19 بر 17 و 34 بر10تیم ذوب آهن به پایان رسید تا شاگردان فرزاد کوهیان در نیمه نخست به پیروزی 43 بر27 دست یابند.

تیم الجلاسوریه در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و کوارترهای سوم و چهارم را به ترتیب با نتیجه 28 بر 20 و21 و 20 به سود خود خاتمه داد اما درنهایت این تیم ذوب آهن بود که دیدار دوم را با پیروزی پشت سر گذاشت.

دیدار رفت این دو تیم از مرحله نیمه نهایی مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا که هفته گذشته به میزبانی تیم سوریه ای برگزارشد، با نتیجه 89 بر 76 به سود تیم الجلاسوریه به پایان رسیده بود. با توجه به پیروزی الجلاسوریه در بازی رفت و ذوب آهن ایران در بازی برگشت، تکلیف تیم صعودکننده به دیدار نهایی این مسابقات در بازی سوم مشخص خواهدشد.