آرشیو چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۹
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

نگاهی به دیدارهای هفته آخر دور برگشت لیگ برتر والیبال

رویارویی بالانشینان؛ تلاش برای صعود به مرحله دوم

هفته هفتم دور برگشت رقابت های لیگ برتر والیبال امروز (چهارشنبه) با رویارویی تیم هال اول و دوم در هر دو گروه آغاز می شود.

آخرین هفته دور برگشت لیگ برتر والیبال مردان امروز با رویارویی 16 تیم در هشت دیدار آغاز می شود.

علاقمندان به والیبال امروز شاهد دیدارهای جذاب و حساس در دو گروه خواهند بود. جدال تیم های قهرمان و نایب قهرمان گروه «ب» از یک سو و جدال تیم های چهارم و پنجم با حریفان خود برای کسب آخرین سهمیه صعود به دور بعد رقابت ها حساسیت دوچندانی را به همه بازی های داده است.خانه والیبال تهران از ساعت 15 روز چهارشنبه شاهد یک بازی کلاسیک بین دو تیم قدرتمند پیکان تهران و کاله مازندران خواهد بود. با وجود اینکه برد و باخت در این بازی تاثیری در قهرمانی پیکان و صعود کاله به مرحله پلی آف ندارد اما نبرد دو مدعی همیشگی قهرمان در لیگ برتر والیبال همیشه تماشایی بوده است.

بازی ها در گروه الف نیز با حساسیت دنبال می شود. رویارویی صدرنشینان این گروه یکی دیگر از بازی های زیبا و کلاسیک لیگ برتر خواهد بود. سایپا قهرمان بی رقیب گروه «الف» در کرج میزبان ستارگان داماش است.

اما در آخرین بازی والیبال لیگ برتر در سال 1389 خانه والیبال تهران شاهد رویارویی یکی از جذاب ترین دیدارهای والیبال لیگ برتر خواهد بود. تیم والیبال بانک کشاورزی از ساعت 19 امروز میزبان تیم شگفتی ساز باریج اسانس کاشان است. سبزپوشان در حالی به مصاف هم می روند که خیال کاشانی ها برای صعود به مرحله بعد راحت است و جوانان این تیم تنها برای کسب مقام دوم گروه دوست دارند با دست پر به شهرشان برگردند.

برنامه بازی های لیگ برتر والیبال در هفته هفتم دور برگشت به شرح زیر است:

¤ پیکان - کاله مازندران

¤ پیشگامان کویر یزد - ارتعاشات صنعتی ایران

¤ پیروزی - ابومسلم خراسان

¤ کرمان - دانشگاه آزاد

¤ سایپا- داماش گیلان

بازرگانی جواهری گنبد - آلومینیوم المهدی بندرعباس

¤ ارومیه - پتروشیمی بندر امام

¤ بانک کشاورزی - باریج اسانس کاشان

جدول رده بندی گروه «الف»: 1- سایپا البرز، 2- باریج اسانس کاشان، 3-داماش گیلان، 4- کرمان، 5- بانک کشاورزی

جدول رده بندی گروه «ب»: 1- پیکان تهران، 2- کاله مازندران، 3- ابومسلم خراسان، 4- ارومیه، 5- پیروزی و...