آرشیو چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۸۹، شماره ۱۹۸۸۹
حوادث
۱۵

تمدن اعلام کرد اتفاق مهم سال آینده کاهش سطح عمومی قیمت ها

استاندار تهران ضمن رد برخی شایعات مبنی بر کاهش یا قطع یارانه های نقدی، گفت: این شایعه «دروغ 13» است.

مرتضی تمدن در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا، ضمن رد برخی شایعات مبنی بر کاهش و یا قطع یارانه ها در سال آینده، گفت: این شایعات مبنای دقیقی ندارد و مردم سعی دارند این شایعه را در قالب دروغ 13 منتشر کنند.

وی با بیان این که قانون هدفمندی یارانه ها قانونی نیست که با یک شب، یک روز و یا یک ماه تغییر کند، افزود: قانون هدفمندی یارانه ها، قانون حساب شده ای است که با بررسی و برنامه ریزی دقیق تصویب و به اجرا گذاشته شده است.

تمدن با اعلام این که سال آینده چند اتفاق مهم در حوزه هدفمندسازی یارانه ها اتفاق خواهد افتاد، تصریح کرد: یکی از اتفاق های مهمی که سال آینده در حوزه هدفمندی یارانه ها اتفاق خواهد افتاد، کاهش سطح عمومی قیمت ها خواهد بود و همچنین دولت اقدامات جدیدی در راستای به کارگیری منابع حاصل از هدفمندی یارانه ها در دستور کار خواهد داشت تا مردم بتوانند از این پول به دست آمده به نحو احسن استفاده کنند.

وی با بیان این که برخی از افراد ضمن پرداخت قبوض توانستند بخشی از یارانه های خود را پس انداز کنند، یادآور شد: باید این پول مسکوت مانده در چرخه تولید قرار گیرد و در این مورد برنامه ریزی های گوناگونی وجود دارد.

استاندار تهران با اشاره به بازگشایی مجدد سایت سامانه رفاهی، افزود: افرادی که تا به حال توانستند مشخصات خود را در این سامانه ثبت کنند، هر چه سریع تر با در دست داشتن مشخصات و شماره حساب نسبت به وارد کردن اطلاعات خود اقدام کنند.