آرشیو پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۰، شماره ۱۹۸۹۵
اخبار کشور
۳

مردم کرمانشاه امروز میزبان رئیس جمهور هستند

کرمانشاه- خبرنگار کیهان:

مردم کرمانشاه امروز و فردا میزبان رئیس جمهور و هیئت دولت هستند.

استاندار کرمانشاه با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران گفت: برنامه روز اول سفر رئیس جمهوری به استان کرمانشاه مراسم استقبال مردم و مسئولان از پاویون فرودگاه تا ورزشگاه آزادی، دیدار و سخنرانی رئیس جمهور با مردم در محل ورزشگاه آزادی کرمانشاه، جلسه کارگروه فرهنگ و هنر به ریاست دکتر احمدی نژاد، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران و نخبگان استان، دیدار با مدیران دستگاه های اجرایی و همچنین دیدار وزیران و معاونان آنان به نمایندگی از سوی رئیس محترم جمهوری با مردم در کرمانشاه و شهرستان های استان کرمانشاه خواهد بود.

مهندس دادوش هاشمی در بخش دیگر سخنانش گفت: در دور سوم سفر رئیس جمهوری و هیئت دولت به استان کرمانشاه طرح های زیادی همچون سیمان سامان، کاشی کاژه، کارخانه تایرکرد، بیمارستان تخصصی دکتر محمد کرمانشاهی آماده افتتاح هستند. همچنین چند طرح دیگر که از مصوبات دور اول و دوم سفر رئیس جمهوری به این استان است و تاکنون جنبه اجرایی به خود نگرفته اند در جلسه هیئت دولت در کرمانشاه مجددا مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

هاشمی در پایان سفر دکتر احمدی نژاد و هیئت دولت به استان کرمانشاه را در راستای توسعه و عمران و آبادانی این استان دانست و گفت: مردم خونگرم و انقلابی کرمانشاه استقبال بی نظیری از رئیس جمهور و هیئت دولت خواهند کرد.