آرشیو پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۰، شماره ۱۹۸۹۵
حوادث
۱۵

با تلاش پلیس ابهر صورت گرفت انهدام باند 7 نفره متجاوزان به عنف

زنجان - خبرنگار کیهان:

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر از متلاشی شدن باند متجاوزان به عنف در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ اکبری کنعان افزود: به دنبال شکایت خانمی در روزهای پایانی سال گذشته مبنی بر اینکه در یکی از جاده های فرعی شمال شهر ابهر مورد تجاوز چند شیطان صفت قرار گرفته است به لحاظ حساسیت موضوع تیمی از کارگاهان، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشته بود با اقدامات گسترده پلیس سه نفر از این متجاوزان در یک اقدام ضربتی شناسایی و دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی ابهر گفت: در تحقیقات این سه نفر اعتراف کردند که با تشکیل یک باند هفت نفره و با کمین کردن در محل مذکور طعمه های خود را شناسایی و با حمله و ایراد ضرب و شتم اقدام به تجاوز به دختران و زنان کرده و از محل متواری می شدند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با کار اطلاعاتی پلیس و روشن شدن زوایای دیگر از اعمال مجرمانه این باند، تحقیقات برای شناسایی و دستگیری چهار نفر از اعضای متواری این باند ادامه داشت که با تلاش های صورت گرفته مخفیگاه این افراد نیز شناسایی و در یک عملیات ضربتی و طراحی شده هر چهار نفر در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه این متهمان به چند فقره تجاوز به عنف اعتراف کرده اند، از شهروندان درخواست کرد چنانچه شکایتی از این متهمان دارند می توانند جهت تشکیل پرونده پی گیری شکایت خود به آگاهی شهرستان ابهر مراجعه کنند.