آرشیو پنجشنبه ۱۸ فروردین ۱۳۹۰، شماره ۱۹۸۹۵
حوادث
۱۵

سارق مسلح طلافروشی بانه در تهران دستگیر شد

مرد جوانی که در جریان سرقت مسلحانه از یک طلافروشی دربانه صاحب مغازه را به قتل رسانده بود پس از فرار به تهران دستگیر شد.

به گزارش فارس عصر روز 6 فروردین امسال نیابت قضایی از دادسرای شهرستان بانه با اعزام یک تیم از پلیس آگاهی این شهرستان به سرپرستی رئیس پلیس آگاهی جهت رسیدگی تخصصی به اداره دهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

محتویات پرونده حکایت از آن داشت فردی به نام سمک وارد مغازه طلافروشی واقع در خیابان انقلاب شهرستان بانه متعلق به فردی به نام ابراهیم شده و ضمن به قتل رساندن نامبرده اقدام به سرقت 3 کیلوگرم النگوی طلاکرد و به تهران متواری شده است.

پس از وصول نیابت و با بررسی های انجام شده و اقدامات تخصصی پلیسی و تحت پوشش قرار دادن محل های تردد احتمالی متهم، ارتباط وی با شخصی به نام محمد به عنوان خریدار اموال مسروقه محرز شد.

در تاریخ 8 فروردین با اعزام 2 تیم از اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و یک تیم اعزامی از پلیس آگاهی بانه و در یک اقدام مشترک، متهم به همراه فرد دیگری داخل یک دستگاه خودروی پژو پارس در محدوده خیابان شورا شناسایی شد.

با تعقیب متهمان و تیراندازی به سمت خودرو، لاستیک عقب خودرو مورد هدف و اصابت گلوله قرار گرفت که در این لحظه، متوقف و متهم که از ناحیه دست و پا و سرنشین دیگر به نام محمد که از ناحیه کتف مجروح شده بود دستگیر و به بیمارستان منتقل شدند.

در تحقیقات انجام شده سمک، ضمن اعتراف به بزه انتسابی به سرقت بیش از 3 کیلوگرم طلااقرار و مدعی شد اموال مسروقه را به محمد فروخته است.

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی به همراه پرونده به دادسرای مربوطه معرفی شدند.