آرشیو پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۰، شماره ۷۲۴۰
صفحه آخر
۲۴

صوفی: رادیو اقتصاد گامی در مسیر شکوفایی اقتصاد ملی است

معاون صدای جمهوری اسلامی ایران گفت: افتتاح رادیو اقتصاد و به تعبیری تبدیل رادیو تجارت به رادیو اقتصاد حرکتی هدفمند و معنادار در جهت حفظ موقعیت و سلامتی رادیو در فضای رسانه ای کشور و گامی دیگر در مسیر شکوفایی اقتصاد ملی است.

به گزارش فارس، مراسم افتتاح رادیو اقتصاد با حضور محمدحسین صوفی معاون صدا، میرتاج الدینی معاون پارلمانی رئیس جمهور، سید عباس موسوی تبار مدیر رادیو اقتصاد و مدیران و برنامه سازان شبکه های مختلف رادیویی در استودیوی شماره 8 رادیو برگزار شد. بنابراین گزارش، صوفی در بخشی از این مراسم گفت: بسیاری از صاحب نظران عرصه ارتباطات رادیو را همچنان در زمره چند انتخاب برتر رسانه ای در جوامع معاصر به شمار می آورند.

گرد آمدن ما هم در مراسم امروز به نحوی نشان از همین واقعیت یعنی سرزندگی رادیو دارد و به خوبی عزم و تلاش خانواده صدا را برای ماندن موفق در صحنه و درخشیدن نشان می دهد. وی ادامه داد: افتتاح رادیو اقتصاد و به تعبیری تبدیل رادیو تجارت به رادیو اقتصاد حرکتی هدفمند و معنادار در جهت حفظ موقعیت و سلامتی رادیو در فضای رسانه ای کشور است و گامی در مسیر تشدید و تعمیق حضور این رسانه در میان مخاطبان به شمار می رود.