آرشیو پنجشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۰، شماره ۷۲۴۰
بانو
۱۹

مسیر بی پایان سقوط و انحطاط برای فمینیستها!

خبرگزاری آریا- مارلین دیکسون یکی از نظریه پردازان روان شناسی فمینیسم رادیکال می گوید: بنیاد ازدواج، اصلی ترین وسیله برای جاودانگی ظلم به زنان است زن در نقش همسری، زنانی را خواهد آفرید که مانند خود در طول تاریخ اسیر ظلم باشند.

به گزارش آریا به نقل ازروابط عمومی زنان نیوز، فمینیست ها ازدواج را نوعی بردگی می پندارند و این پدیده را مترادف با مبارزه در راه رهایی زنان می دانند آنها ازدواج را مسیری برای از دست دادن استقلال اقتصادی و هویت فردی زن می دانند.

در این میان آنها غافل از این موضوع هستند که حتی دانشمندان غربی نیز در تحقیقات خود به این نتیجه رسیده اند که زنان در صورتی به رضایتمندی و شادی درونی می رسند که ازدواج و خانواده را نخستین اولویت خویش قرار دهد.

سوزان فالودی نویسنده و روزنامه نگار آمریکایی می گوید: مطالعات روانشناسی گوناگون نشان داده است که دختران مجرد و بانوان شاغل از افسردگی شدید همراه با خستگی مفرط رنج می برند.

هلن گورلی براون نویسنده کتاب رابطه جنسی و دختر مجرد می گوید: با ید در مورد این حقیقت تجدید نظر کنیم که رابطه جنسی بدون ازدواج، زشت و کثیف است.بسیاری از زنان احساس کردند که این شخصیت نوظهورشان (بدون ازدواج) آنها را آزاد نکرده بلکه قربانی نموده است.

جیمز کیو ویلسون نیز در کتاب مشکل ازدواج نوشته است ازدواج پاسخی فرهنگی به یک میل ریشه دار برای مصاحبت، محبت و نیز پرورش فرزند است.

اینها اعترافاتی است که دانشمندان غربی خود می کنند و اما قرآن کریم کتاب مقدس و کامل مسلمانان خود گویای اسرار ناشناخته خلقت است خداوندی که خالق این جهان است در آیه 8 سوره نباء می فرماید: و شما را به صورت زوجها آفریدیم.

پیامبر اکرم (س) فرمودند: در اسلام بنایی محبوب تر و با ارزش تر از ازدواج نزد خداوند عزو جل برپا نشد. به نظر می رسد نظریه پردازان فمینیست در غرب در مسیر بی بازگشت وبی پایان انحطاط همچنان گام بر می دارند.