آرشیو پنجشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۴۸۰۲
فرهنگ و هنر
۲۷

«انتهای خیابان هشتم» بزودی اکران می شود

ساداتیان گفت: مشکلات ممیزی «انتهای خیابان هشتم» برطرف شده و در اولین فرصت ممکن اکران می شود.

سیدجمال ساداتیان، تهیه کننده ایرانی که اغلب ترجیح داده در تولید آثار متفاوت سینمای ایران نقش داشته باشد، در گفت وگو با شبکه ایران از این مسئله سخن گفت که مشکل ممیزی «انتهای خیابان هشتم» حل شده و این فیلم بزودی اکران می شود.

وی افزود: مشکلات ممیزی «انتهای خیابان هشتم» حل شده و درصدد هستیم این فیلم را در اولین فرصت ممکن روی پرده ببریم. این که فیلم در نیمه اول سال اکران شود یا نیمه دوم، مشخص نیست اما تمام تلاشمان را می کنیم که در زمانی ایده آل فیلم را روی پرده ببریم چون فکر می کنم فیلم توانایی جذب مخاطبان عام را دارد.

البته نظر خودم این است که فیلم در نیمه اول سال روی پرده برود اما اگر این اتفاق رخ نداد، در بهترین بازه زمانی نیمه دوم سال فیلم را اکران می کنیم.

این تهیه کننده افزود: به جز «انتهای خیابان هشتم» ساخته علیرضا امینی، فیلم «شبانه روز» ساخته مشترک امید بنکدار و کیوان علیمحمدی را هم آماده اکران داریم که بعد از فیلم «قصه پریا» در گروه سینمایی آزادی اکران خواهد شد.

ساداتیان گفت: در مورد پروژه سینمایی «برف روی کاج ها» ساخته پیمان معادی هم ابتدا فیلم را در سی امین جشنواره فیلم فجر شرکت داده و سپس آن را اکران می کنیم چون فکر می کنم «برف روی کاج ها» از آن فیلم هایی است که شایستگی دیده شدن توسط منتقدان و حتی اختصاص سیمرغ های جشنواره به خود را هم دارد.