آرشیو سه‌شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۰، شماره ۳۱۵۳
جهان
۶

کوتاه از جهان

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور گفت: دولت در راستای حذف شرکت های واسطه ای و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی موفق عمل کرده و باور ما این است که تقریبا 80 درصد کار انجام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت، لطف الله فروزنده ضمن بیان مطلب فوق تصریح کرد: دستگاه هایی که تاکنون نسبت به حذف شرکت های واسطه ای و تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی هنوز اقدامی انجام ندادند باید هر چه سریع تر اقدام کنند و هیچ راهی غیر از این ندارند.

وی درخصوص دستگاه هایی که به هر دلیل قادر به انجام این کار نیستند، افزود: براساس ماده 22 قانون مدیریت خدمات کشوری این دستگاه ها می توانند شرکت های واسطه را حذف و با خود کارکنان تشکیل تعاونی دهند و مستقیما با آنها قرارداد ببندند و دولت هم موظف است از این نوع شرکت ها حمایت مالی و خدمات آنها را خریداری و آموزش های لازم را ارائه کند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور درخصوص طبقه بندی مشاغل گفت: مشاغل به گروه های عمومی، تخصصی و اختصاصی تقسیم بندی شدند که بر همین اساس طبقه بندی مشاغل عمومی تقریبا تمام شده و بزودی در شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی مطرح و پس از تصویب ابلاغ می شود.