آرشیو سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰، شماره ۷۳۰۵
سیاسی
۲

در گفتگوی دو تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رسالت مطرح شد:دمیدن در شیپور اختلاف خیانت به انقلاب و نظام است

یکی از ارگان هایی که طی سه دهه گذشته برگ های زرینی در کارنامه خود در پاسداری از نظام جمهوری اسلامی ثبت کرده است سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است. ایستادگی سپاه در برابرتوطئه های داخلی و خارجی همواره مثال زدنی بوده و به خاری در چشم دشمنان بدل شده است. در همین خصوص غلامرضا کرمی رئیس کمیته دفاعی کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی معتقد است سپاه پاسداران تاکنون به وظیفه پاسداری خود از انقلاب و نظام جمهوری اسلامی تمام و کمال عملکرده است. غلامرضا کرمی نماینده مردم کرمان در خانه ملت در گفتگو با خبرنگار رسالت با بیان اینکه سپاه پاسداران تاکنون در مقاطع گوناگون به توطئه های داخلی و خارجی پاسخ دندان شکنی داده است گفت: سپاه پاسداران نمونه ای تام از اقتدار نظام اسلامی است که بارها توانایی خود را در زمینه های مختلف نشان داده است.

وی با بیان عملکرد سپاه پاسداران در خنثی کردن توطئه های منافقین، هشت سال دفاع مقدس و حوزه های سازندگی خاطرنشان ساخت: سپاه پاسداران نهادی بر آمده از متن انقلاب اسلامی و تضمین کننده آینده نظام جمهوری اسلامی است. سید حسین حسینی نقوی نماینده مردم ورامین و پیشوا نیز معتقد است ایستادگی سپاه پاسداران در برابر

جریان های انحرافی موجب استحکام و قوت انقلاب شده است.

نقوی در گفتگو با خبرنگار رسالت با توجه به فراز هایی از بیانات رهبری در دیدار فرماندهان عالی رتبه سپاه گفت: هرچند سپاه و سایر نهادها و جریان های سیاسی در برابر جبهه های معاند و جریان هایی که قصد براندازی داشته اند مقاومت کرده اند اما فضای امروز جامعه نیازمند تحمل و سعه صدر است که باید از سوی تمامی جریان ها و فعالان سیاسی کشور مورد نظر قرار گیرد. وی با بیان اینکه می بایست بین جریان هایی که قصد برانداری دارند با جریان های مخالف و منتقد خط مرزی قائل شد افزود: در فضای فعلی کشور نیازمند همدلی، وفاق و وحدت است و ما امیدواریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور فعال و موثر خود این آرامش را در فضای سیاسی کشور تزریق کند. نقوی با بیان اینکه در مقطع فعلی دمیدن در شیپور اختلاف خیانت به انقلاب و نظام است خاطرنشان ساخت: هیچ کس نباید دایره معاندین نظام را گسترش دهد بلکه سعی همه باید گسترش دایره خلصین نظام باشد.

وی در پایان با تبریک روز پاسدار به همه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم همه بتوانیم به درجه پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی نایل آئیم.