آرشیو سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰، شماره ۷۳۰۵
اجتماعی
۲۲

پیام مردم

خانم شهروند 20 ساله: به دلیل علاقه شخصی و به کمک یکی از اقوام توانسته ام دیپلم بگیرم و نمره قبولی در دانشگاه را کسب کنم. ولی این دانشگاه در شهرستان است و برای تحصیل در آنجا نیاز به پول دارم. سئوالم این است که آیا در 20 سالگی یارانه دولت را که در حال حاضر به حساب پدرم واریز می شود، می توانم شخصا دریافت دارم و خرج تحصیلاتم کنم؟

تلفن به خط ارتباطی: تجربه نشان داده است هر گاه معاملات سهام بورس کاهش می یابد، مایحتاج عمومی گران می شود از این رو جا دارد دولت به کمک رونق بورس بشتابد، تا از افزایش قیمت اجناس مورد نیاز مردم پیشگیری به عمل آید.

آمل- یک شهروند: توقف رانندگان مسافربر شخصی در میدان هفده شهریور آمل برای رفت و آمد سایر رانندگان مشکلاتی ایجاد می کند، از راهنمایی و رانندگی تقاضای رسیدگی داریم.

بندر انزلی- یک شهروند: از یکی از افسران راهنمایی و رانندگی پرسیدم آیا خانم ها می توانند گواهینامه رانندگی موتور سیکلت دریافت کنند، که پاسخ منفی بود. سازمان راهنمایی و رانندگی کشور لطفا پاسخ دهد که آیا این پاسخ درست بوده است یا نه؟

سمنان - یک بیمه شده: به دلیل 5 روز مرخصی بدون حقوق یکسال از زمان بازنشستگی من در تامین اجتماعی سمنان کسر کرده اند، که انتظار می رود با بیمه شدگان این چنین سختگیری نکنند.

دارنده کارت منزلت: از شرکت واحد اتوبوسرانی انتظار می رود ترتیبی اتخاذ کنند تا بازنشستگان با استفاده از کارت منزلت بتوانند از اتوبوس های ریالی مسیر میدان آزادی- میدان ونک استفاده کنند.

ساری- یک شهروند: از دولت محترم انتظار می رود به تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت دهند تا ضمن پیشگیری از اتلاف سرمایه های ملی، برای جوانان تحصیلکرده ایجاد اشتغال شود.

اهواز- جاسم سواری - (تلفن محفوظ): اینجانب ساکن خوانسار هستم علی رغم مخالفت خانواده با دختر مورد علاقه ام ازدواج کردم، هر سال پای پیاده از قم تا مشهد را به عشق امام هشتم طی می کردم تا اینکه از ناحیه چشم (یک چشم) نابینا شدم و همچنین از ناحیه کمر هم دچار آسیب دیدگی گشتم به طوری که توان کار کردن ندارم، شش میلیون تومان بدهکارم، از مسئولین و مردم خیر تقاضا دارم برای رضای خدا به اینجانب کمک کنند. چون درآمدی ندارم توان پرداخت قسط هم ندارم. خداوند به جمیع انسانهای خیر جزای خیر عنایت کند.