آرشیو سه‌شنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۰، شماره ۷۳۰۵
ورزشی
۲۳

درموت:ملی پوشان فوتبال ایران باانگیزه هستند

مربی بدنساز تیم ملی فوتبال ایران انگیزه و اشتیاق ملی پوشان در یادگیری و به کار بستن دستورات مربیان را عالی توصیف کرد و گفت: من درطول مسابقات لیگ با بازیکنان کار نکرده بودم و کارم را در پایان فصل آغاز کردم.

به همین دلیل در این مدت کم ارزیابی تاحدی سخت است اما معتقدم که بازیکنان تیم ملی ایران بسیار علاقه مند و مشتاقند و چون این ویژگی ها را دارند، می توانند پیشرفت کنند.

درموت افزود: تمرین دادن و تمرین کردن یک جاده دوطرفه است به این معنی که من یک طرف قضیه هستم که راه را به بازیکنان نشان می دهم اما طرف دیگر خود بازیکنان هستند که باید این راه را درست بروند که خوشبختانه در مورد بازیکنان تیم ملی، این گونه است. اولویت برای هر مربی بدنساز این است که بتواند تمام بازیکنان را به یک سطح برساند یعنی بداند که چه زمانی به کدام بازیکن استراحت بدهد، به کدامیک کمتر و به کدامیک بیشتر فشار بیاورد تا در نهایت همگی به یک سطح از آمادگی جسمانی برسند.

وی که با مسئول رسانه ای تیم ملی فوتبال در اردوی اتریش گفتگو می کرد، در مورد این اردو گفت: امکانات درحد عالی است، جو تمرینات کاملامناسب است و ما گروهی از بهترین بازیکنان را دراختیار داریم که شرایط تمرین را درک می کنند. وظیفه من هم این است که مصدومیت های جزئی را با کمک پزشکان کاهش دهم و درصد سلامتی آنها را بالاببرم.