آرشیو پنجشنبه ۱۳ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۴۸۵۷
جامعه
۱۲

حساسیت جامعه باید نسبت به بدحجابی بیشتر شود

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: باید با راهکارهای مناسب، حساسیت جامعه را نسبت به بدحجابی و مسائل غیراخلاقی در جامعه افزایش داد.

حجت الاسلام علی توکلی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با جرایم خاص که موضوع حجاب و عفاف و با حضور اعضای ستاد و نمایندگان بخش های مرتبط در دادگستری استان برگزار شد، با اشاره به اینکه مردم و مسئولین نسبت به مسائل اجتماعی بیشتر از مسائل اخلاقی در جامعه حساس بوده و واکنش نشان می دهند، گفت: باید با استفاده از راهکارهای مناسب، حساسیت به مسائل اخلاقی و ناهنجاری های موجود در حوزه حجاب نیز افزایش یابد.

وی افزود: رسانه ها و نهادهای فرهنگی بیشترین نقش و تاثیر را در این زمینه می توانند داشته باشند و افزایش حساسیت عمومی نوعی بازدارندگی و جلوگیری از افزایش جرایم را به دنبال دارد. حجت الاسلام توکلی تصریح کرد: برخورد با ناهنجاری های اجتماعی نیازمند تدبیر و همکاری تمامی بخش هاست و مقابله با هر ناهنجاری راهکار و شیوه خاص خود را می طلبد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان در تشریح وضعیت کنونی حجاب و عفاف در جامعه گفت: اقدامات انجام شده در این زمینه توسط بخش های مختلف سبب حفظ وضعیت موجود شده و از بدتر شدن آن جلوگیری کرده و به تعبیر دیگر تغییر و اصلاحی به همراه نداشته است.