آرشیو پنجشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۴۸۶۳
حوادث
۲۶

نسخه مرد رمال بخت گشا نبود

گروه حوادث مرد رمال که به بهانه بخت گشایی و رفع مشکلات زنان و دختران ساده لوح از آنها کلاهبرداری می کرد، با ردیابی های ماموران کلانتری 113 بازار به دام افتاد.

به گزارش خبرنگار ما، راز تبهکاری های مرد رمال در پی تماس چند زن با ماموران معاونت اطلاعات کلانتری فاش شد. یکی از قربانیان گفت: «از مدتی قبل با همسرم اختلاف داشتم؛ چرا که او علاقه ای به زندگی مشترک نداشت و هر روز بر سر موضوعی بهانه گیری می کرد. وقتی ماجرا را با یکی از دوستانم مطرح کردم او مرد رمالی را معرفی کرد. وقتی در بازار به دیدن مرد رمال رفتم او نوشته ای را روی پوست نوشت و از من خواست آن را در میان لباس های همسرم بگذارم. همچنین کاسه ای مسی به من داد و گفت اگر هر روز داخل کاسه آب بریزم و آن را به شوهرم بخورانم پس از یک هفته تمام مشکلاتم رفع می شود. اما شوهرم تکه پوست را پیدا کرد و وقتی از کارم مطلع شد با مراجعه به دادگاه خانواده به خاطر خرافاتی بودنم درخواست طلاق کرد.

زن دیگری هم در شکایتش گفت: تمام دوستانم ازدواج کرده اند اما کسی به خواستگاری من نمی آید. برای حل مشکلم نزد مرد رمال رفتم و او هم ادعا کرد بخت من بسته شده است. بعد هم قفلی به من داد و تاکید کرد آن را خارج از شهر خاک کنم. او همچنین طلاهایم را گرفت و داخل کیسه ای گذاشت و مدعی شد تا زمان حل مشکلم باید طلاها نزد او بماند. یک ماه پس از دفن قفل، باز هم کسی به خواستگاری ام نیامد. به همین خاطر برای گرفتن طلاهایم نزد مرد رمال رفتم اما او منکر موضوع شد.

پس از افزایش شکایت ها گروهی از ماموران معاونت اطلاعات کلانتری مغازه متهم را در بازار تحت نظر گرفته و او را با دستور قضایی دستگیر کردند. در بازرسی محل نیز تعداد زیادی وسایل رمالی کشف شد.

متهم 36 ساله پس از انتقال به کلانتری به دروغ ادعا کرد برادرش رمالی و فالگیری می کرده که متواری شده است.

هم اکنون تحقیق از متهم و تلاش برای شناسایی سایر طعمه هایش ادامه دارد.