آرشیو پنجشنبه ۲۰ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۴۸۶۳
ایران زمین
۲۳

حضور سرمایه گذاران در ارس با تامین زیرساخت ها

تبریز - خبرنگار فعالیت های زیرساختی منطقه ارس موجب توسعه ساخت و ساز در این منطقه با حضور سرمایه گذاران و گردشگران شده است.

سعید اسماعیل پور سرپرست معاونت عمران منطقه آزاد ارس افزود: در سه ماهه اول امسال برای ساخت 59 هزار و 488 متر مربع بنا در محدوده منطقه آزاد ارس پروانه ساخت صادر شده که این آمار در مدت مشابه سال قبل 21 هزار و 80 متر مربع بود و نشان دهنده رشد 182 درصدی ساخت و ساز در این منطقه است.

وی تصریح کرد: فعالیت های زیرساختی سازمان منطقه آزاد ارس در سال های گذشته رونق مناسبی به فعالیت های مختلف در این منطقه داده و حضور سرمایه گذاران و گردشگران در آن زمینه را برای توسعه ساخت و ساز فراهم کرده است. این مقدار ساخت و ساز به واسطه صدور 37 پروانه ساخت و ساز توسط واحد معماری و شهرسازی معاونت عمران و امور زیربنایی منطقه آزاد ارس انجام شده است. اسماعیل پور گفت: همچنین از ناحیه صدور پروانه ساخت و ساز 624میلیون و 877 هزار ریال عوارض دریافت شده که دارای کاربری های تجاری، صنعتی و مسکونی هستند و نسبت به سه ماهه اول سال گذشته رشد 310درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: با تعریف سایت های مختلف صنعتی، خدماتی، تجاری و مسکونی در محدوده منطقه، ساخت و ساز در آن رشد مناسبی داشته و در حال افزایش است.