آرشیو چهارشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۰۲
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

برخی سخنگویان جنبش سبز نفوذی جمهوری اسلامی هستند

«از قرار معلوم جنبش سبز طفل یتیمی است که هر از چند گاهی تعدادی قیم خودخوانده پیدا می کند که به جای افزودن بر اعتبار آن، از اعتبارش می کاهند.»

پایگاه اینترنتی خودنویس وابسته به شماری از روزنامه نگاران فراری درجه2 و 3 ضمن انتشار مطلب فوق به نقل از گروه موسوم به «اعلامیه سبز» نوشت: اتحاد همه نیروهای مخالف رژیم اسلامی یک ضرورت است. در شرایط کنونی همه نیروها از سازمان مجاهدین [منافقین] گرفته تا چپ ها و اصلاح طلبان اصیل به راستی با رژیم مبارزه می کنند اما تعدادی سخنگوی خودخوانده هم با رنگ سبز تراشیده شده اند که اکثرا تعدادی خارج نشین بی درد هستند، از راه دور به ناگاه مشغول دل سوزاندن برای جنبش سبز شده و به نسخه پیچی رو آورده اند. لازم به ذکر است تعدادی از ایشان تا قبل از جریانات این دو ساله رفت و آمدهای مرتبی به ایران نیز داشته و هم از نعمت زندگی آزاد در خارج از کشور بهره برده اند و در عین حال هر از چند گاهی هوای وطن کرده چرخی نیز در مناطق مرفه نشین تهران زده اند. به نظر می رسد بیشترین هزینه ای که اکثر این سخنگویان خودخوانده در راه جنبش سبز پرداخته اند، بهای همان بلیط هواپیمایی است که برای رفت و آمد بین تهران و ایالات متحده متقبل می شده اند.

این بیانیه خواستار ائتلاف همه مخالفان جمهوری اسلامی از سلطنت طلب مشروطه خواه تا مارکسیست ها و تروریست ها (سازمان منافقین) شده و تصریح می کند که فقط دلالان سیاسی باعث اختلاف در این جبهه اپوزیسیون می شوند.