آرشیو چهارشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۰۲
شهرستان ها
۱۱

سرمایه گذار عرب با معاون استاندار گلستان دیدار کرد

گرگان- خبرنگار کیهان:

شیخ محمد زهلان که سرمایه گذاری اهل کویت است در جلسه ای با معاون برنامه ریزی استاندار گلستان، آمادگی خود را برای انجام سرمایه گذاری در این استان را اعلام کرد.

این سرمایه گذار عرب که صاحب چند شرکت بین المللی و دارای تجربه انجام بیش از سه میلیارد دلار کار مالی در سطح دنیاست، استان گلستان را دارای ظرفیت بالابرای سرمایه گذاری دانست.

معاون برنامه ریزی استاندار گلستان در این دیدار گفت: تاکنون 74 پروژه در سایت ستاد سرمایه گذاری استان ثبت و معرفی شده که ارزش آن بیش از دو میلیارد و پنج میلیون دلار است.

رضا غلامی اظهار داشت: علاوه بر این فرصت ها، پروژه هایی مانند تامین مالی بنگاه های متقاضی تسهیلات و بنگاه های نیمه تمام در قالب مشارکت نیز در استان وجود دارند که می توان به صورت مشارکتی آنها را تامین مالی کرد.

وی تصریح کرد: ایجاد خوشه های صنعتی در صنعت چوب استان با توجه به 430 هزار هکتار جنگل در گلستان از دیگر توانمندی و فرصت های سرمایه گذاری در این استان است.غلامی افزود: مجتمع پتروشیمی، پروژه ماهیان خاویاری، توسعه خوشه های صنعتی مختص ماشین آلات کشاورزی با توجه به ظرفیت ها و قابلیت های استان در بخش های کشاورزی و دامپروری نیز از مزیت های سرمایه گذاری موجود استان هستند.