آرشیو سه‌شنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۴۳۹
خبر
۸

سایه روشن

انتقاد رجانیوز از سخنان اخیر منصور ارضی درباره مشایی

رجانیوز در یادداشتی با انتقاد از سخنان اخیر منصور ارضی نوشت: حاج منصور در ماجرای جریان نفوذی بی راه نگفته و لعن و نفرینش نیز با آمین های ده ها هزار نفری که تا سحر ماه مبارک با او ابوحمزه، مجیر، کمیل و مناجات امیرالمومنین می خوانند، گیرا است، اما سخنان شب نوزدهم ماه مبارک رمضان او که از دل سوخته اش بر می آید، نه منطبق با روش اعلام شده از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان پرچمدار اصلی است، نه با موازین شرعی می خواند و نه چارچوب های قانونی.

اگرچه حاج منصور از سر غیرت دینی اش این گونه برافروخته می شود و علیه جریان نفوذی می شود، اما نتیجه این اظهارات می تواند کاملابه نفع یک سناریوی مظلوم نمایانه از سوی جریان نفوذی و در پازل آنان باشد.

برخی سایت های خبری و روزنامه ها دو روز قبل گزارش دادند که منصور ارضی شب نوزدهم ماه رمضان در مراسم احیای مسجد ارک تهران، با اشاره به پنهان بودن مشایی گفته است: «پیداش کنن بچه ها می کشنش! فعلاتو هزاران حصار قرار گرفته این یهودی امت! گفتمم هر کی بکشتش پولشو من می دم!»

ثمره هاشمی جای مشایی را پر کرد

سایت ریاست جمهوری (President.ir) تصویری از جلسه هیات دولت در روز یکشنبه را منتشر کرده است که در آن، جای خالی ماه های اخیر اسفندیار رحیم مشایی را مجتبی ثمره هاشمی پرکرده است.