آرشیو سه‌شنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۴۳۹
ورزش
۲۴

استیلی پشیمان نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه امیدوار است تیمش پس از چهار هفته ناکامی، نفت آبادان را در تهران شکست دهد، از هواداران پرسپولیس خواست تیم شان را در بازی چهارشنبه تنها نگذارند. به گزارش ایسنا، حمید استیلی پس از تمرین تیمش در پاسخ به خبرنگاران با تشریح وضعیت تیمش اظهار کرد: چند هفته ابتدای لیگ خوب نتیجه نگرفتیم که باعث شد فشار روانی بر تیم و بازیکنان زیاد شود، ولی به یاری خدا امیدواریم بازی آینده را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه و در پاسخ به این سوال که آیا از حضور در پرسپولیس پشیمان نیست، گفت: از آمدنم به پرسپولیس پشیمان نیستم، اما شرایط کار بسیار سخت است، امیدوارم هواداران ما را تنها نگذارند تا به کمک آنها در هفته پنجم لیگ برتر به یک پیروزی شیرین دست پیدا کنیم و دل هواداران را نیز با این برد شاد کنیم. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنین حریف تیمش را در بازی چهارشنبه شب تیمی ریشه دار و قدیمی توصیف و خاطرنشان کرد: نفت آبادان تیم قدرتمندی است که از کادر فنی خوبی نیز بهره می برد. آنها فوتبال را با پوست و خون خود درک می کنند و با توجه به این که در بازی قبل خود پیروز شده اند از شرایط روحی و روانی بهتری نیز سود می برند.

بازی حساسی در برابر نفت داریم، ولی امیدوار هستیم آنها را شکست دهیم. استیلی همچنین شرایط بدنی بازیکنانش را نسبت به قبل بهتر ارزیابی و تصریح کرد: شرایط بدنی بازیکنان ما روز به روز بهتر می شود و اکنون نسبت به هفته های ابتدایی لیگ وضعیت بهتری داریم.