آرشیو سه‌شنبه ۱‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۴۳۹
بازار دیجیتال
۲۵
معرفی کتاب

یک تکنیک ساده برای موفقیت بیشتر وب سایت شما

آی تی ایران- از میان روش های متعدد و مختلفی که برای راه اندازی یک سیستم ثابت شده و تضمینی برای شروع یک تجارت آنلاین ارائه می شوند، هرکدام بازدهی متفاوتی دارند. برخی خیلی موفق و سریع و برخی با کیفیت کمتر و دیرتر نتیجه می دهند.

حتما شما نمی خواهید مثل من همه این روش ها را آزمایش کنید تا بهترین آنها را پیدا کنید. می دانم، شما خیلی عجله دارید، وقت کم دارید، سرمایه شما هم محدود است. کتاب تکنیک بهتر در افزایش فروش، یکی از راه هایی است که شما می توانید در کمترین زمان بهترین استفاده را از آن داشته باشید.

این کتاب در ابتدا ذهن خواننده را با نوع نگرش جدیدی به وب سایت ها آشنا می کند که شاید تا کنون در هیچ کتابی، از این زاویه به وب سایت ها نگاه نشده باشد.

در مرحله بعد، پس از اینکه خواننده متوجه اختلاف جدی بین یک وب سایت فروش با سایر وب سایت ها شد، باب جدیدی برای او گشوده می شود که این مرحله، اوج هنر این کتاب را نمایان می کند.

آشنایی با مفاهیم بسیار بنیادی، ساختار های علمی و تضمین شده برای یک وب سایت فروش موفق، باید ها و نباید های یک وب سایت فروش موفق و ارائه مثال های واقعی که ایده ارائه شده در کتاب را حمایت خواهند کرد، همگی با انشایی روان و ساده، به خواننده ارائه می شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر یا سفارش این کتاب بهتر است به سایت

www.squeezepagebook.com هم سری بزنید.