آرشیو سه‌شنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۲۲۵۳
حوادث
۱۱

مسافرت های خارجی کار دست زوج میانسال داد

اعتماد| زنی با مراجعه به دادگاه دادخواست طلاق خود را به دلیل مسافرت های خارج از کشور شوهرش به قاضی ارایه کرد.

به گزارش «اعتماد»، قاضی فریبرز مردانی، رییس شعبه 274 دادگاه خانواده با اعلام این خبر گفت: این زن در حالی درخواست طلاق خود را از شوهرش که مدتی است در امریکا به سر می برد به دادگاه ارایه کرده که شوهر وی نیز با مراجعه به دادگاه مدعی شده که همسرش از وی تمکین نمی کند.این زن که 46 سال سن دارد خطاب به قاضی دادگاه گفت: مسافرت های گاه و بی گاه شوهرم به امریکا و اروپا مرا بسیار ناراحت می کند و موجب شده تا هیچ دلگرمی و دلخوشی به ادامه زندگی با وی نداشته باشم.

شوهر این زن که 12 سال از وی بزرگ تر است در حالی که در دادگاه حضور داشت خطاب به قاضی مردانی گفت: همسر من بدون عذر موجهی یک سال است که خانه و زندگی مان را ترک کرده است. مسافرت های من جنبه کاری داشته و همیشه نیز همسرم را در جریان مسافرت هایم قرار دادم و با رضایت وی به سفر رفتم.

با این حال زن همچنان بر درخواست طلاق خود اصرار کرد و گفت: اگر طلاق خود را بگیرم مهریه ام که 500 سکه بهار آزادی است را می بخشم.

لازم به ذکر است این زوج دارای سه فرزند هستند و از وضعیت مالی خوبی نیز برخوردارند.

قاضی دادگاه نیز پس از شنیدن اظهارات طرفین پرونده آنها را به داوری برای صلح و سازش ارجاع داد.گفتنی است تحقیقات درباره این پرونده پیرامون تمکین یا عدم تمکین زن نیز ادامه می یابد.