آرشیو دوشنبه ۲۱‌شهریور ۱۳۹۰، شماره ۳۲۲۴
حوادث
۱۹

آزادی کودک 5 ساله از دست آدم ربایان

طفل 5 ساله ای که توسط آدم ربایان از روستایی از توابع شهرستان جوین در استان خراسان رضوی ربوده شده بود با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی به آغوش خانواده اش بازگردانده شد.

به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی، سرهنگ بیدمشکی در تایید این خبر گفت: در پی شکایت فردی مبنی بر این که اشخاصی فرزند 5 ساله اش را از نزدیکی محل سکونتش ربوده اند، بلافاصله اکیپی از کارآگاهان پلیس آگاهی به محل عزیمت کردند و با استفاده از اطلاعات شاکی و انجام تحقیقات متوجه شدند 2 نفر کودک را ربوده و به مکان نامعلومی انتقال داده اند.

ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی سرانجام ردپای متهمان را شناسایی و یکی از آنها را دستگیر کردند. در بررسی ها، موقعیت متهم اصلی در شهر مشهد شناسایی شد و کودک ربوده شده که توسط آدم ربا در محل رها و خود اقدام به فرار کرده بود، به آغوش خانواده بازگردانده شد. بیدمشکی خاطرنشان کرد: با تحقیق از متهم دستگیر شده چنین به نظر می رسد که علت و انگیزه ربودن کودک، عدم موافقت خانواده ربوده شده با ازدواج بین خواهر ربوده شده با رباینده بوده است. با تحویل متهم دستگیر شده به مرجع قضایی، تلاش برای دستگیری متهم فراری ادامه دارد.