آرشیو دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۴۷
کتاب
۸

پیشخوان

مثل من به انتظار

شاعر: جواد محقق

انتشارات: سوره مهر

شمارگان: 5000 نسخه

قیمت: 2200 تومان

مجموعه شعر «مثل من به انتظار» سروده جواد محقق که شاعر آن را به شهید احمد زراعی تقدیم کرده، ویژه گروه سنی نوجوانان منتشر شده است. این کتاب، اشعاری با موضوع حضرت صاحب الزمان(عج) را در برمی گیرد که با صفحه آرایی و طرح جلد زیبا منتشر شده است. تصویرگری مثل من به انتظار را که شامل 13 قطعه شعر است، سلمان عبداللهی انجام داده است.

جنگ صدام

نویسندگان: کوین ام.وودز و همکاران

مترجم: داوود علمایی کوپایی

انتشارات: مرز و بوم

شمارگان: 2500 نسخه

قیمت: 2700 تومان

این کتاب که جنگ 8 ساله ایران و عراق را از دیدگاه ژنرال راعد مجید حمدانی، فرمانده گارد ریاست جمهوری صدام روایت می کند، نوشته کوین ام.وودز ویلیامسون مورای و توماس هولادی است.

کتاب به 2 بخش بررسی و تحلیل و گفت وگوها تقسیم شده که با پی نوشت ها و فهرست نقشه ها تکمیل شده است.

کتاب «جنگ صدام»، سندی دیگر بر حقانیت ملت ایران در دفاع مقدس و روایت کننده پایمردی و رشادت رزمندگان اسلام است که به مدت 8 سال در برابر ارتش بعث صدام که از سوی کشورهای نفت خیز عربی و قدرت های بزرگ آن زمان تجهیز و پشتیبانی می شد، مقاومت کردند.

فرجام نیچه

نویسنده: هارتموت لانگه

مترجم: محمود حدادی

انتشارات: افق

شمارگان: 2000 نسخه

قیمت: 000 4 تومان

داستان های تخیلی هارتموت لانگه در 4 داستان از مجموعه «فرجام نیچه»، میل جاه طلبانه و سرشار از نبوغ تغییر جهان را در ذهن های شگفت انگیز و خلاق نیچه، فون کلایست، زایدل (فیلسوف چپگرا) و گوبلز (وزیر تبلیغات رژیم هیتلر) روایت می کند. این مجموعه 5 داستان را در بر می گیرد.