آرشیو دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۴۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

تدارک صداوسیمای کرمانشاه برای پوشش سفر رهبر انقلاب

صداوسیمای مرکز کرمانشاه در جهت انعکاس مطلوب سفر رهبر معظم انقلاب به این استان و نمایش شور و شوق مردم، بیش از 60 درصد برنامه های روزانه خود را با محوریت سفر معظم له طراحی و تهیه کرده است.

هادی شریفی مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه با تشریح برنامه های تولید شده در 3 بخش سیما، صدا و خبر گفت: معاونت سیما برای ایام حضور رهبرمعظم انقلاب ویژه برنامه «شوق وصال» را تدارک دیده است که در طول روز از شبکه استانی پخش می شود. در عین حال برنامه های روتین شبکه نیز با رویکرد و نگاه به سفر معظم له پخش می شود.

شریفی از تامین 50 سرود مرتبط و تهیه 10 کلیپ فاخر برای پخش در بین برنامه ها خبر داد و افزود: واحد موسیقی مرکز 2 سرود فاخر به این مناسبت تولید کرده است و تولید 2 موسیقی تصویر نیز در واحد سیما برنامه ریزی شده است.

وی تصریح کرد: در بخش صدا نیز ویژه برنامه «شوق وصال» هر روز در 2 بخش صبح و عصر و به دو زبان فارسی و کردی پخش می شود.

وی افزود: در طول سفر رهبر معظم انقلاب علاوه بر ارتباط با شبکه سراسری هر روز یک ارتباط مستقیم با شبکه تلویزیونی شما و هر شب یک ارتباط با شبکه تلویزیونی سحر خواهیم داشت و علاوه بر این مرکز آمادگی دارد تا نسبت به درخواست شبکه های مختلف صدا با آنان ارتباط برقرار نماید.مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمانشاه از برنامه ریزی برای تولید مستندی از سفر رهبری به استان خبر داد و افزود: قرار است 4 برنامه مستند تلویزیونی و چند برنامه رادیویی در کنار گزارش های خبری مستند از حاشیه های سفر تولید شود.