آرشیو دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۴۷
ورزشی
۱۸

دایی: حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نیستیم

علی دایی گرچه در پایان هفته نهم همراه راه آهن تنها 8 امتیاز کسب کرده، اما او با امیدواری به آینده تیمش، در آستانه بازی با استقلال تاکید دارد که راه آهن حریف دست و پا بسته ای برای آبی پوشان نخواهد بود.

سرمربی راه آهن که در یکی از دشوارترین دیدارهای این هفته باید روز جمعه شاگردانش را به مصاف استقلال بفرستد، با تاکید بر این که به نقاط ضعف تیمش اشراف داشته و درصدد برطرف کردن آنهاست، گفت: با این که بازی سختی در پیش داریم، اما راه آهن با انگیزه های خاص به مصاف استقلال می رود.

مطمئن باشید ما در این دیدار حریف دست و پا بسته ای برای استقلال نخواهیم بود و تلاش می کنیم نتیجه خوبی کسب کنیم.وی درباره مشکلات حاشیه ای به وجود آمده برای استقلال افزود: شک نکنید بروز مشکل و حاشیه برای استقلال و پرسپولیس، مرا اصلاو ابدا خوشحال نمی کند. حتی اگر این مسائل در آستانه بازی با تیم راه آهن باشد.دایی که با سایت باشگاه راه آهن صحبت می کرد با اشاره به این موضوع که پذیرای انتقادات منصفانه است، تصریح کرد: من از انتقادی که سازنده و منطقی باشد استقبال می کنم، اما برخی انتقادها جهت دار است که اگر لازم باشد بعدها درباره آن صحبت می کنم. دایی گفت: به عنوان نمونه عنوان شده رویانیان بر چه اساسی می خواهد از دایی بهره فنی ببرد، وقتی تیم دایی در قعر جدول است. مگر من حرفی از همکاری فنی زده ام که این برداشت ها می شود، حالاکه این حرف ها زده می شود کسی هست از خودش سوال کند که پرسپولیس چند ملی پوش دارد و راه آهن چند ملی پوش؟!دایی با اشاره به این که حضورش در اردوی تدارکاتی کیش تنها دلیل غیبت در نشست هم اندیشی با کارلوس کرش سرمربی تیم ملی بود، درباره این مساله که کرش 90 درصد بازی های خانگی پرسپولیس و استقلال را با حضور در ورزشگاه آزادی تماشا می کند و به سایر تیم ها کم توجه است، گفت: خواهش می کنم انتقاد نکنید. الان وقت حمایت از تیم ملی و آقای کرش است.