آرشیو دوشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۰، شماره ۳۲۴۷
حوادث
۱۹

سارقان مسلح طلافروشی در تهران ناکام ماندند

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری 2 سارق مسلح خبر دادکه روز گذشته قصد سرقت از طلافروشی در خیابان تکاوران داشتند.

سرهنگ خانچرلی به پایگاه اطلاع رسانی پلیس، گفت: با کسب گزارش های مردمی در تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110، مبنی بر سرقت از یک مغازه طلافروشی در خیابان تکاوران ماموران سر کلانتری چهارم بلافاصله وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد:ماموران با کسب مجوز قضایی با مراجعه به محل مشاهده کردند که 2 نفر با در دست داشتن سلاح گرم قصد سرقت از طلافروشی را دارند. خانچرلی افزود: در این ارتباط با انجام یک عملیات ضربتی به طور غافلگیرانه متهمان به نام های سیامک و محسن دستگیر شدند. این در حالی بود که یکی از سارقان با استفاده از شیشه شکسته در مغازه، رگ گردن خود را زد و قصد خودکشی داشت.

وی از انتقال متهم مصدوم به بیمارستان خبر داد و گفت: در بازرسی بدنی از متهمان 2 قبضه سلاح گرم، تعدادی فشنگ جنگی، یک عدد نوار چسب پهن و یک رشته دستبند پلاستیکی کشف و ضبط شد. رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: در بازجویی از متهم به نام سیامک وی گفت، با کمک محسن با توجه به خلوتی خیابان تکاوران نقشه سرقت از طلافروشی واقع در این خیابان را طرح ریزی کرده بودند. خانچرلی از تحویل متهمان به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی پرونده شان خبر داد و گفت: تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.