آرشیو سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۴۵
اخبار کشور
۱۴

آیت الله خاتمی: قانون با قدرت گلوی مفسدان را خواهد فشرد

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم ما مطمئن باشند که قانون با قدرت گلوی مفسدان اقتصادی را خواهد فشرد.

آیت الله سیداحمد خاتمی شامگاه یکشنبه در سومین یادواره شهید کعبه استان، سرداران و 82 شهید پایگاه های حضرت مهدی(عج)، شهید دستغیب و شهید باهنر مهریز با اشاره به بروز فساد بانکی و اختلاس سه هزار میلیارد تومانی اظهار داشت: دشمن از هر سوژه ای برای پاشیدن گرد یاس و ناامیدی بر سر مردم استفاده می کند.

وی تاکید کرد: مردم ما مطمئن باشند که قانون با قدرت گلوی آنها را خواهد فشرد و علاوه بر مجازات حقوقی، مجازات کیفری نیز در انتظار آنها خواهد بود و این خواسته نظام، رهبر معظم انقلاب اسلامی و سران سه قوه است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به دستگاه قضایی در مورد مجازات این فساد بانکی گفت: به فرموده رهبر انقلاب دستگاه قضایی نباید به افراد بدکاره و مفسد ترحم کند و امیدواریم این امر رهبر معظم انقلاب عملی شود.

وی با اشاره به فتنه ای که از این قضیه در حال شکل گیری است، عنوان کرد: فتنه جدید این است که فتنه گران و دشمنان می خواهند این فساد را به نام نظام بنویسند.

خاتمی ادامه داد: این کار جفا به نظام و انقلاب و نوعی خیانت است و این کار را کسانی می کنند که اعمال و پرونده سیاسی، فرهنگی و اقتصادی آنها سیاه است.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه اصلاح طلبان برای اینکه در انتخابات شرکت کنند باید از سران فتنه اعلام برائت کنند و نسبت به قانون اساسی، ولایت فقیه و آرمانهای امام و انقلاب اعلام وفاداری کنند، ادامه داد: بدون شک جریان اصلاح طلبی باید از پیشینه گذشته خود بیرون بیاید والاآنها هم همراه تاریخ خواهند رفت.