آرشیو سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۴۵
اخبار کشور
۲

آخرین اخبار جبهه متحد از زبان ولایتی زاکانی مسئول ستاد و متکی دبیر اجرایی شد

سخنگوی جبهه متحد اصولگرایان گفت: در نشست روز یک شنبه شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان، مسئول ستاد انتخابات و دبیر هیات اجرایی این شورا انتخاب شدند.

شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان با صدور اطلاعیه ای با امضای علی اکبر ولایتی سخنگوی این شورا، اعلام کرد: شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان روز یکشنبه با حضور اکثریت اعضا تشکیل شد.

بنابراین گزارش، در این نشست، اعضای شورا پس از عرض ارادت به ساحت مقدس و مبارک حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و تبریک ولادت آن امام همام به بررسی اخبار و اطلاعات مربوط به انتخابات مجلس نهم پرداختند.

ولایتی یادآور شده است: در این جلسه علیرضا زاکانی به عنوان مسئول ستاد مرکزی انتخابات شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان انتخاب شد و منوچهر متکی دبیری هیئت اجرایی شورا را برعهده گرفت.

وی تاکید کرد: آئین نامه مربوط به ترکیب و نحوه انتخاب اعضای شوراهای داوری و اجرایی جبهه متحد اصولگرایان در استان ها، از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در اطلاعیه شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان تاکید شده که با توجه به اظهارنظرها و موضع گیری های متفاوت برخی شخصیت های سیاسی وابسته به شورا، کماکان مواضع رسمی این جبهه توسط سخنگو اعلام خواهد شد.

ظاهرا اشاره ولایتی در این بیانیه به اظهارات اخیر محمدرضا باهنر است که بسیاری از محافل آن را غیراصولگرایانه ارزیابی کردند.