آرشیو سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۴۵
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

بستگان دانشجوی متوفی آمنه زنگنه: فوت آمنه هیچگونه جنبه سیاسی ندارد

عموی دانشجوی متوفی دانشگاه صنعتی امیر کبیر گفت: فوت آمنه یک حادثه است و هیچگونه جنبه سیاسی ندارد.

محمد جعفر زنگنه افزود: فوت آمنه یک حادثه است که بر اثر ریختن اسید در لوله های فاضلاب و انتشار گاز ناشی از آن بوده است و قوه قضاییه با مسببین برخورد می کند.

وی یکشنبه در حاشیه مراسم ترحیم مرحومه آمنه زنگنه در مسجد ارشاد اهواز به خبرنگار ایرنا، گفت: این حادثه ناخواسته بوده و مطمئن هستیم با کسانی که در بروز آن سهل انگاری کرده اند برخورد خواهد شد.

زنگنه با اشاره به اینکه وزارت علوم نیز پیگیر این حادثه است، افزود: مسئولان محترم نظام از جمله دادستانی تهران قبل از اینکه خانواده زنگنه نسبت به فوت دخترشان پیگیری قضایی را مطالبه کنند، راسا خودشان اقدام کرده اند.

محمد جعفر زنگنه عموی این دانشجوی متوفی تاکید کرد که فوت آمنه هیچگونه جنبه سیاسی ندارد و کسانی که در پی آن هستند که به این حادثه جنبه سیاسی بدهند، بدانند که پدرش جانش را در راه مقدس نظام اسلامی و ثبات جمهوری اسلامی تقدیم کرد و شهید شد و خانواده شهید زنگنه کاملابه نظام جمهوری اسلامی وفادار هستند.

زنگنه گفت: در این جا به نمایندگی از خانواده متوفا به همه معترضان داخلی و خارجی اعلام می کنم که بهره برداری سیاسی از این حادثه ممنوع است چون آمنه مانند پدرش متعلق به نظام اسلامی است.

وی گفت: پرونده فوت برادرزاده ام در محاکم قضایی تهران روند خوبی داشته و قاضی پرونده دستورات لازم و کافی را صادر کرده و تحقیقات کاملی صورت گرفته است.