آرشیو سه‌شنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۴۵
شهرستان ها
۱۱

در استان یزد صورت گرفت

بهره برداری از کشتارگاه صنعتی کبک و بلدرچین

یزد- خبرنگارکیهان:

مدیرکل دامپزشکی استان یزد گفت: مجهزترین کشتارگاه صنعتی کبک و بلدرچین کشور با 5/1 میلیارد تومان سرمایه گذاری در مهریز یزد به بهره برداری رسید.

اکبر حدادزاده اظهارداشت: با حضور دکتر سیدمحسن دستور، رئیس سازمان دامپزشکی کشور سه واحد کشتارگاهی، بسته بندی و پخش دارو و مواد بیولوژیک با سرمایه گذاری 2 میلیارد و 600 میلیون تومان در این استان آغاز به کار کرد.

وی گفت: یکی از واحدهای افتتاح شده شامل واحد کشتارگاهی کبک و بلدرچین با ظرفیت 2هزار قطعه در ساعت است که با توجه به تجهیزات به کار گرفته شده، مجهزترین کشتارگاه صنعتی کبک و بلدرچین در کشور به شمار می رود.

حدادزاده درخصوص واحد بسته بندی افتتاح شده دراین استان نیز افزود: ظرفیت اسمی این واحد سه هزار و 600 تن است که قابلیت افزایش ظرفیت نیز دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان یزد بیان داشت: این طر ح در زمینی با زیربنای یک هزار و 200 متر و با سرمایه گذاری 5/1 میلیارد تومان در دو بخش بسته بندی مرغ و ماهی ساخته شده است.

وی یکی دیگر از طرح های افتتاح شده در آستانه روز ملی دامپزشکی را شرکت پخش استانی دارو و مواد بیولوژیک عنوان کرد و گفت: این طرح با سرمایه گذاری 800 میلیون تومان راه اندازی شده است.