آرشیو سه‌شنبه ۳ آبان ۱۳۹۰، شماره ۲۰۰۵۷
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

کلاهبرداران به زندان رفتند

سرویس شهرستان ها: رئیس پلیس آگاهی استان گیلان گفت: ماموران پلیس آگاهی در عملیات ضربتی موفق شدندسه کلاهبردار را دستگیر کنند. به گزارش اداره اجتماعی پلیس آگاهی ناجا سرهنگ کریمی با بیان این که کلاهبرداران اشیای عتیقه تقلبی را به مشتریان می فروختند گفت: در بازرسی از خودروی متهمان بیش از 40 قطعه اشیاء عتیقه جعلی کشف و ضبط شد و کلاهبرداران با صدور قرار قانونی روانه زندان شدند.

شناسایی 4 مورد ابتلابه مالاریا

میناب- فارس: رئیس شبکه بهداشت و درمان میناب اظهار داشت: طبق گزارش کارشناسان و برابر تحقیقات انجام شده چهار مورد مثبت مالاریا در روستای در پهن سندرک شناسایی شد.

محمود احمدی با بیان این که مالاریا اکنون در کشور به طور کامل کنترل شده است، افزود: نوع مالاریای نفوذ کرده در منطقه که هم اکنون در روستای درپهن شناسایی شده، از نوع وارد شده از خارج کشور است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان میناب گفت: چندی پیش قاچاقچیان انسان، با جابه جایی و اسکان دادن اتباع بیگانه غیرمجاز آلوده به مالاریا در این روستا موجب شیوع آن شدند.

کشف 23 کیلوگرم هروئین فشرده

ایسنا: فرمانده نیروی انتظامی نیشابور گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی، خبری مبنی بر ورود مواد مخدر به وسیله یک دستگاه تریلر به رانندگی یک تبعه خارجی در نیشابور دریافت کردند. سرهنگ محمدحسن امیری افزود: ماموران این خودرو را در محور مشهد- نیشابور متوقف و در بازرسی از آن 23 کیلوگرم هروئین فشرده کشف کردند.